:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

با همكاري بانك اقتصاد نوين؛ "ليگ نوين" با ميلياردها ريال جايزه براي پذيرندگان پرداخت نوين برگزار مي‌شود

شرکت پرداخت نوين با هدف ارتقاء کيفيت سرويس دهي و افزايش رضايت مشتريان، نخستين دوره جشنواره پذيرندگان خود با عنوان "ليگ نوين" را با همکاري بانک اقتصادنوين برگزار مي‌کند
کد خبر: ۱۲۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
اقتصادگردان-  به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در اولين دوره ليگ نوين که از بيستم دي ماه سال جاري آغاز و تا بيستم فروردين ماه 1398 ادامه خواهد داشت، تمامي پذيرندگان شرکت پرداخت نوين مي‌توانند با افزايش تراکنش‌هاي خود، ضمن کسب امتياز از جوايز اين ليگ در سه سطح "جوايز روزانه"، "جوايز ماهانه" و "جوايز ارزنده در پايان ليگ نوين" بهره‌مند شوند. 
در جشنواره "ليگ نوين" 30 جايزه دو ميليون ريالي به صورت روزانه، سه جايزه 200 ميليون ريالي به صورت ماهانه و سه جايزه يک ميليارد ريالي در پايان دوره سه ماهه جشنواره به قيد قرعه به پذيرندگان حائز شرايط شرکت در قرعه‌کشي اهدا خواهد شد. 
پذيرندگان محترم مي‌توانند جهت اطلاع از کليات جشنواره، مدل کسب امتياز و شرايط شرکت در ليگ به وب ‌سايت شرکت پرداخت نوين به آدرس https://pna.co.ir مراجعه و با نصب اپليکيشن نوين‌پي از جزييات امتيازات و جوايز برندگان اطلاع پيدا نمايند. همچنين کارشناسان مرکز 24 ساعته امداد پذيرندگان شرکت پرداخت نوين به شماره 48006-021 آماده پاسخگويي به سئوالات مشتريان در اين رابطه هستند.