تغییر در رفتار، تغییر در برخورد ،تسهیل سازی خدمات بانک، تسریع در امور مشتریان باید جدی گرفته شود؛ فقط با تغییر و تحول در این رابطه و رفتارهاست که می توان بانک را با استاندارهای جهانی هم سو و هماهنگ کرد.
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی
بانک کشاورزی ،روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در
نشست تخصصی با بخش اعتباری و بانکداری شرکتی که بعدازظهر روز سه شنبه 27
آذر 1397 در سالن شهید اکبری ساختمان مرکزی بانک برگزار شد، با تبیین این
سیاست، از همکاران خواست تغییر را جدی بگیرند و در تسریع پاسخگویی به
درخواست مشتریان بکوشند.
خدارحمی افزود: اعتبارات
بانک، مزیت و هویت بانک است؛ معیارهایی چون روزآمد بودن و پرهیز از کارهای
سنتی و هم سویی با استاندارهای جهانی در ذخیره سازی الکترونیک مدارک بایستی
در این حوزه مورد توجه جدی قرار گیرند.