:
كمينه:۱۰.۴°
بیشینه:۱۰.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

فلسفه وجودی بانک تسهیل گری در تامین مالی طرح های صنعتی و معدنی کشور است

فلسفه وجودي بانك تسهيل‌ گري در ارايه خدمات مالي به مشتريان متناسب با اولويت هاي بانك است تا منابع مالي به بهترين نحو ممكن به سمت توليد هدايت شوند و بانك بايد مشاور امين كارآفرينان و صنعتگران باشد.
کد خبر: ۱۲۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
اقتصادگردان- به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، حسين مهري رييس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن كه به استان البرز سفر كرده است، در نشست با عزيزالله شهبازي استاندار اين استان كه ظهر سه شنبه در محل استانداري برگزار شد ضمن بيان اين مطلب افزود: اين بانك همگام با سیاست های دولت در جهت تحقق اهداف رونق تولید و اشتغال دراستان البرز اقدام می کند.
وي بيان داشت: زمانبندي پرو‍‍ژه ها و سرعت در انجام پرو‍ژه ها براي رسيدن به محصول و حصول نتيجه بسيار مهم است از اين رو در وهله اول تلاش بانك بر ارايه تسهيلات سرمايه در گردش به واحدهاي توليدي است. اولويت بعدي ما اين است كه واحدهاي نيمه تمام سريعا به اتمام و بهره برداري رسيده و وارد مرحله توليد شوند، همچنين طرح هاي توسعه اي واحدهاي توليدي موجود و حمايت از طرح هاي اشتغالزا، دانش بنيان و صادرات محور از ديگر اولويت هاي اين بانك است.
مهري بيان داشت: ما بايد مشاوران امين براي كارآفرينان و صنعتگران باشيم و فلسفه وجودي بانك تسهيل‌گري در ارايه خدمات مالي به مشتريان متناسب با اولويت هاي بانك است تا منابع مالي به بهترين نحو ممكن به سمت توليد هدايت شوند و نياز فعلي صنعت اين است تا بانكها سياستهاي اقتصادي كشور را به بهترين شكل ممكن به اجرا درآورند تا شاهد شكوفايي و بالندگي بخش توليد باشيم.
در ادامه استاندار استان البرز ضمن تقدير از اقدامات مؤثر بانك صنعت و معدن در حمايت از صنايع استان افزود: اساسی ترین ماموریت محوله از سوی دولت به مسؤلين و نهادهاي مالي، رونق و احیاء تولید است.
وی ادامه داد: اساس و مبنای اشتغال در اين استان در دهه های اخیر بر فعالیت های صنعتی شکل گرفته و با توجه به تعامل و هم افزایی موجود بين صنعتگران و نهادهاي مالي است كه چرخ صنعت در استان می چرخد.
استاندار گفت: صنعتگران و سرمایه گذاران، افرادی هوشمند و متخصص هستند اما براي تشخيص راه درست لازم است نهاد هاي مالي در درجه اول نقش تسهیلگر و مشاور را در این حوزه ايفا كنند و بانك صنعت و معدن با پشتوانه نيروهاي کارآزموده و تجارب ارزشمند در اين زمينه همواره در كنار صنعتگران و كارآفرينان حضور مستمر داشته است.
شهبازی افزود: تولید صادرات محور باید در دستور کار صنعتگران استان قرار گیرد و بانک های استان در راستای رونق تولید همراهی خوبی دارند به خصوص بانک صنعت و معدن در این رابطه با ارائه تسهیلات هدفمند و با کارشناسی دقیق و تخصصي خود ، اقدامات موثری داشته است.
در پايان این نشست مديرعامل بانك صنعت و معدن بيان كرد: اميد است تا بانك با همراهي مسؤلان استاني بتواند گامهاي مؤثري در جهت توسعه همه جانبه صنايع استان و اشتغالزايي هدفمند بردارد.