:
كمينه:۱۸.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در همایش بررسی چالش‌ها و توسعه راهکارهای بانکداری شرکتی:

هدف از تجهیز و تخصیص منابع در بانک کشاورزی، تسهیل دسترسی متقاضیان به تسهیلات و کاهش هزینه های سرمایه گذاری است

همایش بررسی چالش ها و توسعه راهکارهای بانکداری شرکتی با حضورکیامرز قاسمی زانیانی عضو هئیت مدیره بانک ، مسعود جلالیان مدیر امور اعتباری و بانکداری شرکتی ، محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی ، جهانپور معماریان مدیر شعب استان تهران، تعدادی از روسای ادارات، روسای شعب منتخب استان و 50 نفر از مشتریان برتر شرکت‌های مطرح شعب استان تهران روز سه شنبه 20 آذرماه در تهران برگزارشد.
کد خبر: ۱۲۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان تهران، مهندس قاسمی زانیانی عضو هئیت مدیره  بانک در ابتدای سخنان خود با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و مردم ایران گفت: باید با ارائه راهکارهای لازم از این گردنه سخت عبور کرد تا هدف دشمن که سلب اعتماد عمومی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است محقق نشود.
 قاسمی زانیانی،مهمترین وظیفه نظام بانکی را حمایت و ارتقای توان تولید ملی با توجه به ظرفیت‌های داخلی عنوان کرد و خدمات مطلوب و باکیفیت بانک کشاورزی به مردم را در راستای اعتماد سازی بیشتر مردم به نظام دانست.
وی خواستار تشکیل یک میز مشترک تخصصی برای کنترل  ونظارت شعب استان شد. 
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی با اشاره به  بهره گیری از تولید ملی با توجه به ظرفیت‌های هر استان خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت‌های استان تهران درزمینه های متنوع بخش کشاورزی شد. قاسمی زانیانی گفت: هدف از تجهیز و تخصیص منابع در بانک کشاورزی، تسهیل دسترسی متقاضیان به تسهیلات و کاهش هزینه های سرمایه گذاری وکمک به کسب و کارها است. 
شایان ذکر است در این جلسه مدیران شرکت‌های حاضر در همایش طی سخنانی مشکلات خود را مطرح و از زحمات بانک کشاورزی در حمایت از تولید قدردانی کردند.