:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در جلسه هم اندیشی با تشکل های بخش کشاورزی استان هرمزگان :

با تدبیر و انسجام از مشکلات عبور می کنیم

جلسه هم اندیشی بانک کشاورزی و تشکل های بخش کشاورزی استان هرمزگان روز پنجشنبه 22 آذر با حضور کیامرز قاسمي زانياني عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی، محمد رضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی ، جهان نجاتی مدیر شعب بانک در استان، باقرزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، تشکل های بخش کشاورزی و تعدادی از تولیدکنندگان عمده استان به میزبانی بانک کشاورزی برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان، کیامرز قاسمي زانياني عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در این جلسه ، تولیدکنندگان را از ارزشمندترین انسان ها دانست و افزود: بانک کشاورزی برای حمایت از تولید ملی و توسعه بخش کشاورزی با تمام توان می کوشد و در این راه نیازمند حمایت شما تولیدکنندگان در تامین منابع بانک هستیم.
وی تصریح کرد: بانک کشاورزی تنها نهاد مالی تخصصی در بخش کشاورزی است که می تواند به طور کامل از زنجیره های تولید حمایت کند و این مهم مستلزم ارتباط دوسویه و تجهیز منابع به موقع توسط فعالان بخش است.

زانیانی در ادامه سخنان خود، هدف دشمنان از جنگ اقتصادی را فشار بر مردم و معیشت آن ها دانست و تاکید کرد : با تدبیر و انسجام از مشکلات عبور می کنیم .

بر اساس این گزارش در ادامه جلسه، غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی اظهار داشت:  فعالان بخش کشاورزی صاحبان بانک هستند و ماندگاری بانک درگرو حضور و همیاری آن ها است.

وی سپس بر اهمیت هدایت زنجیره های تولید به سمت بانک و تاثیر این امر بر تقویت مجموعه بانک کشاورزی و به تبع آن، افزایش توان حمایتی بانک از تولیدکنندگان تاکید کرد.

این گزارش می افزاید: در این جلسه همچنین باقرزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن قدردانی از اقدامات و عملکرد بانک کشاورزی در کاهش زمان بررسی و پرداخت تسهیلات و جذب صددرصدی اعتبار اشتغال پایدار روستایی و عشایری و صندوق توسعه ملی ، حمایت فعالان بخش کشاورزی از بانک برای تامین منابع را خواستار شد.