:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۵.۷۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳

پیش بینی آلودگی هوای پایتخت از دوشنبه

از روز دوشنبه هفته جاری تا اواخر هفته، جوی آرام در اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود و در شهرهای پرجمعیت و صنعتی افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پدیده غالب خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
اقتصادگردان- براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل خزر، شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان بارش پراکنده باران، وزش باد و در مناطق کوهستانی و سردسیر شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز بارش پراکنده برف و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه در بخش‌هایی از جنوب کشور افزایش ابر، بارش پراکنده وزش باد رخ خواهد داد و از دوشنبه تا اواخر هفته جاری جوی آرام در اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود و در شهرهای پرجمعیت و صنعتی افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پدیده غالب خواهد بود.

از روز سه‌شنبه تا اواخر وقت روز پنج‌شنبه وزش باد شدید گرم جنوبی برای گیلان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود و در استان‌های واقع در سواحل خزر و اردبیل افزایش محسوس دما بین ۷ تا ۹ درجه رخ خواهد داد.

بر این اساس، آسمان تهران امروز کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۲ و ۴ درجه خواهد بود.  امروز بندرعباس با بیشینه دمای ۲۶ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.