:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۸.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

تذکر نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در خصوص امهال وام کشاورزان

حسین امیری خامکانی با اشاره به ضرورت امهال وام کشاورزان گفت: این طرح هنوز اجرایی نشده است. آقای نوبخت و همکارانشان این موضوع را با بانک مرکزی حل کنند.
کد خبر: ۱۲۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
اقتصادگردان- حسین امیری خامکانی در جلسه‌ی علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به نوبخت و وزیر جهادکشاورزی گفت: تذکر من در مورد امهال وام‌های کشاورزان است. ما از بهمن امسال پیگیر بودیم و جلسات متعدد داشتیم. بیش از 155 نماینده به دولت نامه نوشتند و مدت‌ها طول کشید تا بانک‌ها این را ابلاغ کردند ولی هنوز اجرایی نمی‌شود.

امیری افزود: بحث امهال وام‌ها دو نوبت در دولت تصویب شده است و الآن سال رو به اتمام است. اگر واقعا دولت نمی‌خواهد اجرا کند کشاورزان را خاطر جمع کنند. بانک‌ها به کشاورزان فشار می‌آورند من خواهش می‌کنم که آقای نوبخت و همکارانشان این موضوع را با بانک مرکزی حل کنند. جالب اینجاست که بانک کشاورزی این موضوع را عملی نمی‌کند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در پایان تذکر خود در خصوص و وضعیت آب حوزه‌ی انتخابیه گفت: ما در زرند در حال بیرون آوردن آخرین قطرات آب را هستیم. آب زرند بدون اغراق به نفس نفس افتاده است. حقیقت را نمی‌شود بیش از این نمی‌توان از مردم پنهان کرد. مدیران استانی و دولت بداند که باید فکری عاجل برای این مسئله بکنند.