:
كمينه:۱۵.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

هشتگ بیمه

هشتگ بیمه یک بازارگاه (Market Place) در حوزه بیمه می باشد که مشتریان میتوانند با توجه به نیازهایشان درخواست خرید بیمهای خود را ثبت کنند، هشتگ بیمه با توجه به درخواست مشتری یک آنالیز هوشمند را ارائه می دهد وسپس درخواست را برای نمایندگان متعددی ارسال مینماید.
کد خبر: ۱۲۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
اقتصادگردان- نمایندگان میتوانند با توجه به درخواست مشتری، پیشنهادات، تخفیفات، هدایا و یا هر خدمت ویژه ای را برای  مشتری ارسال نموده و مشتریان پاسخهای نمایندگان رامشاهده کنند و سپس بیمه مورد نظر خود را از لیست نمایندهگان انتخاب و بیمه خود را خریداری می کنند.
این نوع فرایند باعث میشود که نمایندگان در یک بازار رقابتی به مشتریان قیمت را اعلام کرده و با اعمال تخفیف های مناسب برای مشتری، انعطاف پذیری در خرید را باعث گردد.
​هشتک بیمه در این بازار پر رقابت کنونی با تمرکز بر مشاوره هوشمند و ارائه سرویس های نوین در بستر آنلاین، سعی نموده تا چالشها و مسائل پیش روی این صنعت را برطرف کرده و این مسیر را برای استفاده عموم مردم هموار نماید. در این راستا از شبکه فروش نمایندگان بیمه(که پیشرو در زمینه بیمه میباشند) نهایت استفاده را نموده چرا که نمایندگان در هشتگ بیمه، همیاران این پلتفرم میباشند و همکاری نزدیک نمایندگان شرکت های مختلف بیمهای با هشتگ بیمه، باعث روانی این صنعت برای عموم مردم گردیده است.
علاوه بر این، خدمت جدیدی که هشتگ بیمه به کل مردم ایران ارائه میدهد، خرید آنلاین از ابتدا تا صدور کامل بیمه نامه در بیمه سلامت انفرادی میباشد که کل فرآیند در محیط اپلیکیشن و به صورت آنلاین صورت میپذیرد.
مزیت خرید از طریق هشتگ بیمه:
✓ مشاوره هوشمند در زمینه خرید بیمه
✓ آنلاین بودن و امکان خرید در هر ساعت و هر مکان
✓ امکان مقایسه از بین شرکت‌های مختلف بیمه و انتخاب بهترین بیمه مورد نظر
✓ شفافیت و انعطاف پذیری در خرید
✓ ارائه سیستم های نوین بیمه ای در بستر آنلاین
 
آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان طهرانی مقدم (کاج سابق) خیابان سرو غربی، پلاک 23، ساختمان طلائی
سایت: www.hashtagbime.com
اینستاگرام: https://www.instagram.com/hashtagbime
تلگرام: https://t.me/hashtagbime
شماره تماس: 02166560879