:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۳.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت مطرح کرد؛

واگذاری‌های غیراصولی زمین بدون ضابطه به برخی سرمایه‌گذاران

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت گفت: واگذاری های غیراصولی زمین بدون ضابطه و قانون به برخی سرمایه گذارانی که هنوز هیچ اقدامی برای سرمایه گذاری نکرده اند موجب از بین رفتن اعتماد عمومی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
اقتصادگردان- محمدرضا منصوری در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه به جلوگیری از فساد به عنوان عاملی برای پویایی جامعه و تقویت اعتماد عمومی اشاره کرد و افزود: فساد موجب نابودی اقتصاد می شود و در این شرایط، به ناچار کمبود مالی باید از طریق افزایش سود بانکی تا ۲۴ درصد و از طریق سایر حوزه ها جبران و تامین شود.

وی با بیان اینکه برخورد دستگاه قضایی موجب سلامت جامعه می‌شود، به مهاجرپذیر بودن ساوه و زرندیه اشاره کرد و گفت: برقراری امنیت در منطقه ای که مهاجرپذیر است دشوار است، اما با اتحاد و همدلی بین مدیران و مردم، این دو شهرستان در امنیت کامل هستند.

منصوری به کوتاه‌تر شدن مسیر این دو شهرستان تا مشهد اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از محور مواصلاتی ساوه گرمسار در سال آینده که اعتباری معادل اعتبار سالانه کل استان را در خود جای داده است مسیر ساوه تا مشهد حدود دو ساعت کوتاه‌تر می شود.

وی به محدودیت منابع آبی و اراضی اشاره کرد و گفت: هرگونه واگذاری باید با هماهنگی مسئولان و استعلام از مراجع ذیربط صورت گیرد.

منصوری تصریح کرد: با دوراندیشی، تدبیر و برخورداری از دانش لازم می توان زمینه توسعه پایدار را فراهم کرد.