:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس :

مشکلات بازنشستگان معادن کرمان رفع می شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات درمانی و معیشتی بازنشستگان معادن استان کرمان در مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود گفت: خانه ملت با تمامی توان پیگیر رفع سایر مشکلات بازنشستگان و کارگران معادن ذغال سنگ است.
کد خبر: ۱۲۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
اقتصادگردان- محمدرضا پورابراهیمی روز یکشنبه در جریان سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور به استان کرمان در نشستی در فرمانداری شهرستان راور با اشاره به مشکلات اقتصادی معادن ذغالسنگ کرمان و فولاد افزود: با برنامه ریزی، اقدامات توسعه ای و مدیریت جدید در شرکت های معادن کرمان شاهد شکوفایی و رونق روز افزون در کشور هستیم.
وی ضمن تقدیر از عملکرد شرکت معادن ذغال سنگ کرمان در راستای رفع مشکلات بازنشستگان این معادن اظهار داشت: در این زمینه آمادگی همکاری با صندوق بازنشستگی فولاد کشور را خواهیم داشت.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور نیز ضمن تشکر از اقدامات نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران تصریح کرد: همدلی و اتحاد بوجود آمده بین مسئولان استان کرمان به عاملی برای پیشرفت کشور تبدیل شده است.
محمدجواد عسکری همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرمانداران را اصلی ترین عامل موفقیت شرکت معادن زغال سنگ در استان کرمان عنوان کرد و گفت: هدف اصلی این سازمان خدمت صادقانه به قشر کارگر، شکوفایی معادن و افزایش سرانه اشتغال در حوزه صنعت و معدن است.
رئیس مجمع نمایندگان و نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات صندوق بازنشستگی فولاد بیان کرد: اصلی ترین امر در بقای هر شرکت تولیدی، نیروی انسانی کارآمد آن شرکت است.
حسین امیری خامکانی خواستار توجه ویژه مدیران ارشد به قشر کارگر شد و افزود: باید نیروی انسانی صنایع و معادن استان کرمان تقویت شود و این حوزه مورد توجه بیشتر مسئولان استانی و کشوری قرار گیرد.
این آیین روز یکشنبه با حضور نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، فرماندار زرند، راور و کوهبنان و مدیرعامل شرکت ذغال سنگ کرمان و سایر مسئولان برگزار شد.
همچنین پس از این نشست ، مسئولان از مشکلات بازنشستگان آگاه شدند و قول مساعد برای پیگیری و رفع مشکلات این قشر دادند.