:
كمينه:۲۰.۷۹°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

صنایع البرز تأمین‌کننده نیازهای عراق

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان این‌که استان ظرفیت زیادی در حوزه خدمات فنی و مهندسی دارد، گفت: کالاهای تولیدی استان البرز از کیفیت و سطح استاندارد بالایی برخوردار است و توانایی تولید کالاهای مصرفی عراق و سایر کشورها در استان البرز فراهم شده است.
کد خبر: ۱۲۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
اقتصادگردان- «محمدامین فرشی» در نشست با هیئت تجاری عراق که عصر امروز یکشنبه 27 آبان در محل نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: ایران و عراق با هم اشتراکات زیادی در حوزه فرهنگ و سیاست دارند.

وی با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور عراق با رهبری معظم انقلاب افزود: رهبری معظم انقلاب در این دیدار توصیه‌های ارزشمندی داشتند که نشان از رابطه و جایگاه خوب دو کشور دوست ایران و عراق است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان این‌که عراق ارتباط تجاری تنگاتنگی با ایران دارد، خاطرنشان کرد: رقم تجاری مراوادت ایران با عراق افزایش می‌یابد.

وی با بیان این‌که در استان البرز  3500  واحد فعال صنعتی آماده تولید محصولات متنوع مورد نیاز عراق هستند، تصریح کرد: این ظرفیت می‌تواند در راستای افزایش مبادلات تجاری میان ایران و عراق باشد.

فرشی با بیان این‌که استان ظرفیت زیادی در حوزه خدمات فنی و مهندسی دارد، یادآور شد: کالاهای تولیدی استان البرز از کیفیت و سطح استاندارد بالایی برخوردار است و توانایی تولید کالاهای مصرفی عراق و سایر کشورها در استان البرز فراهم شده است.