:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

پیام مدیرعامل بانک قوامین به خانواده شهید سید نورخدا موسوی

در پی شهادت جانسوز جانباز مدافع وطن، شهید سید نورخدا موسوی دکتر تقی نتاج، مدیرعامل بانک قوامین طی پیامی ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید بزرگوار، آسمانی شدن این جانباز فداکار را به خانواده ی محترم شهید خصوصاً همسر صبور و بردبار ایشان و مردم غیور و شهید پرور استان لرستان تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۲۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
اقتصادگردان- متن پیام مدیرعامل بانک قوامین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
"الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ"
 
تاریخ سراسر حماسه ایران اسلامی سرشار از جان‌فشانی شهیدان و ایثارگرانی است که جان در راه دین، ایمان و ولایت نهادند و امروز ديار لرستان داغدار شهادت فرزند رشید خود است، بزرگ‌مردی که در راه حق جان‌فشانی کرد و پای دفاع از میهن خویش ایستاد و پس از سال‌ها جانبازی، آسمانی شد. خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند، برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی با صبر و شکیبایی در کوچه‌های پر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان رسالت ایثارگری یافتند. ليكن قدم‌های راستين ایشان هیچگاه زمین‌گیر خاک نبوده و این اجر مجاهدتشان است که روح پر تمنایشان را به هم سنگران شهیدشان واصل می‌کند.
 
وصل عاشقانه جانباز شهید هميشه  زنده وطن سید نورخدا موسوی مبارکش باد که به راستي شایسته و سزاوار این مرتبه والاست.
 
بدينوسيله برخود وظيفه مي دانم به نمايندگي از خانواده بزرگ بانك قوامين به پاسداشت مجاهدت هاي بي بديل آن شهيد گرانقدر ، ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهيد را از درگاه معبود هستي بخش مسئلت نمایم.

و من الله التوفيق
مديرعامل بانك قوامين
غلامحسن تقي نتاج
بيست و يكم آبان ماه نود و هفت