:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران:

بهره‌برداران در هدایت شبکه انتقال گاز توانمند هستند

مدیرعامل شرکت انتقال گاز گفت: بهره‌برداران به خوبی می‌توانند زنجیره انتقال گاز در سراسر کشور را هدایت کنند.
کد خبر: ۱۲۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
اقتصادگردان- سعید توکلی امروز (سه‌شنبه، ۲۲ آبان‌ماه) در آیین تجلیل از بهره‌برداران برتر انتقال گاز که با حضور حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیران ارشد صنعت گاز در حال برگزاری است، ضمن تجلیل از زحمات بهره‌برداران ایستگاه‌های تقویت فشار گاز گفت: ایده المپیاد بهره‌برداران در مردادماه ۹۵ پس از برگزاری المپیاد آتش‌نشانان در ذهن من شکل گرفت.

وی افزود: برای اجرایی شدن این ایده یک کمیته راهبری و اجرایی خوب را تشکیل دادیم و بهره‌برداران را فرا خواندیم تا از ایده‌های آنها استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ادامه داد: هدف ما برگزاری المپیاد برای انتخاب بهترین بهره‌برداران انتقال گاز بود، همچنین ارتقای دانش فنی و مهندسی آنها از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد است.

وی با بیان این‌که سه منطقه برای اجرای المپیاد در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: منطقه ۳ عملیات انتقال گاز به عنوان نخستین منطقه برای اجرای المپیاد انتخاب شد که در مرحله نخست بیش از ۶۴ درصد از بهره‌برداران سراسر کشور شرکت کردند.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با بیان این‌که بهره‌برداران می‌توانند زنجیره انتقال گاز را به خوبی هدایت کنند، عنوان کرد: ما می‌توانیم به صدور خدمات فنی بپردازیم، همانطور که اکنون نیز خدمات فنی خود مانند پیگرانی هوشمند را در برخی کشورهای همسایه ارائه می‌دهیم تا بتوانیم به هدف خود یعنی سرآمدی در تراز جهانی دست یابیم.