:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۴.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
با چشم اندازی کامل از شمال، جنوب، شرق و غرب تهران

رستوران بین‌المللی تهران بین، در پنت هاوس برج عرفان سعادت‌آباد افتتاح شد

یکی از سرمایه گذاران رستوران تهران بین: برای افرادی كه چشم انداز رستوران و کافه‌ای كه به آن می‌روند، برايشان، مهم است نويد اين را می‌دهیم كه شرق و غرب و شمال و جنوب تهران، از داخل رستوران و كافه، قابل‌مشاهده است و به‌ طور قطع می‌توان گفت، شما از ديدن اين مناظر، لذت خواهيد برد
کد خبر: ۱۲۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
اقتصاد گردان -  به دنبال افتتاح رستوران بین‌المللی تهران بین در پنت هاوس برج عرفان سعادت‌آباد، یکی از بنیان گذاران و سرمایه گذاران  این رستوران در گفت وگو با خبرنگار ما از شاخص ها و ویژگی های منحصر به فرد و جالب توجه علاقه مندان به غذا  و اوقات فراغت در محیط خانوادگی و دوستانه این رستوران خبر داد.
وی با تشریح ویژگی های رستوران تهران بین در سعادت آباد تهران گفت: هر یک از ما، برای گذراندن ساعاتی خوش، در کنار عزیزانمان، ممکن است، برنامه‌های متفاوتی داشته باشیم، اما حقیقت این است که رفتن به رستوران، به همراه آنان که دوستشان داریم، می‌تواند یکی از لذت‌ بخش‌ترین، خاطره‌های زندگی‌مان را رقم بزند. اگرچه، خوردن غذا، یکی از شیرین‌ترین قسمت‌های زندگی است، اما تناول غذاهای لذیذ و متفاوت، می‌تواند، این شیرینی را دوچندان کند.

رستوران تهران بین، یک رستوران بین‌المللی واقع در پنت هاوس برج عرفان در سعادت‌آباد است که در منطقه سعادت آباد تهران، ميدان سرو، خيابان رياضي بخشايش، كوچه هفدهم، پنت هاوس برج عرفان قرار دارد و  با محیطی بسیار زیبا و لاک چری، می‌تواند گزینه‌ای مناسب، برای ساختن یک روز رؤیایی برای شما باشد.  شک نکنید، اگر شما، میزبان این مهمانی متفاوت باشید، در بدو ورود، تحسین همگان را برمی‌انگیزید. چراکه طراحی محیط داخلی رستوران و کافه‌ی تهران بين، هر بیننده‌ای را برای چند دقیقه هم که شده، به تحسین و تمجید، وامی‌دارد.


 هر قسمت از این رستوران، با مبلمانی خاص و زيبا، لوسترهايی جذاب و متفاوت، به همراه طراحی داخلی شکیل، نشان از ارزش و احترامی است كه به سلیقه‌ی شما ميهمانان ارجمند، داده‌شده، تا بنا به سفارش و سلیقه‌ی خود، بتوانيد، آن را انتخاب كنيد.
 اما  زیبایی‌های اين رستوران، به همین‌جا ختم نمی‌شود، برای آن دسته از عزيزانی هم كه چشم انداز رستوران و کافه‌ای كه به آن می‌روند، برايشان، مهم است  نيز، نويد اين را می‌دهیم كه شرق و غرب و شمال و جنوب تهران، از داخل رستوران و كافه، قابل‌مشاهده است و به‌ طور قطع می‌توان گفت، شما از ديدن اين مناظر، لذت خواهيد برد. 
همچنين اين رستوران داراي پاركينگ اختصاصي نيز مي باشد.
مدعی هستیم بهترین رستوران تهران را داریم. 

اينيستاگرام
Tehranbeen_restaurant
شماره تماس           22131981

آدرس: سعادت آباد، ميدان سرو، خيابان رياضي بخشايش، كوچه هفدهم، پنت هاوس برج عرفان
افتخار می کنیم که میزبان شما باشیم