:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

حضور تیم نظارت راهبردی بانک قوامین در استان گلستان

تیم نظارت راهبردی بانک قوامین در بازدیدی سه روزه با بررسی عملکرد شعب این بانک در استان گلستان پیش مجمع استانی را با حضور واحدهای ستادی مدیریت شعب استان گلستان و تعدادی از روسای شعب این استان برگزار کرد.
کد خبر: ۱۲۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قوامین در نشست صمیمی پیش مجمع استان گلستان سرپرست تیم نظارت راهبردی اداره مرکزی با تقدیر از زحمات همکاران شعب استان به تنوع قومیت ها در استان گلستان اشاره کرده و گفت : با تدبیر مدیرکل شعب استان و تلاش روسای شعب و همکاران از این پتانسیل به خوبی استفاده شده است.
سید محمد حسینی از حاضرین در پیش مجمع خواست از تجربیات کسب شده در طول سالها حضور در این استان استفاده کرده و در جهت رسیدن به اهداف عالیه بانک حرکت نمایند.
معاون پشتیبانی مهندسی تأکید کرد در شرایط فعلی می بایست همزمان با جذب منابع ، به فکر پرداخت تسهیلات نیز باشند و در این میان نگاه ویژه ای به مطالبات معوق داشته تا به حداقل ممکن برسد .
این گزارش حاکی است مدیر کل شعب استان گلستان نیز طی سخنانی ضمن خیر مقدم به اعضاء تیم نظارت راهبردی ، گزارشی از عملکرد  مدیریت شعب استان برای حاضرین ارائه کرد.
مهدی تراب بیگی همچنین ابراز امیدواری کرد با توجه به وضعیت استان و پتانسیل های موجود با همکاری کارکنان مدیریت شعب استان تا پایان سال به گونه ای عمل شود که با بهره گیری از سند تحول راهبردی بانک شاهد ارتقاء جایگاه استان نیز باشیم.
این گزارش می افزاید روشن قیاس ، نماینده معاونت نظارتی بانک نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد استان به تشریح نقاط قوت و نقاط قابل بهبود استان پرداخت و مطالبی را در این خصوص برای حاضرین تشریح کرد .
این گزارش حاکی است تیم نظارت راهبردی بانک قوامین در قالب  سه تیم در طی 3 روز ضمن بازدید از 16 شعبه در سطح استان به بررسی عملکرد کارکنان پرداخت که نتیجه این بازدید ها در پیش مجمع استانی با حضور مدیر کل شعب استان گلستان  ، جانشین مدیر کل ، مدیران واحدهای ستادی و روسای شعب استان مورد بحث ، تبادل نظر و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.