:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۸.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری پارس شیراز با محوریت گردشگری سلامت

رونمایی از پوستر دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس

مراسم رونمایی از پوستر دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس ( شیراز ) با حضور جمعی از مدیران، دست‌اندرکاران و فعالان گردشگری کشور در محل سالن ملل هتل هویزه تهران، برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
اقتصادگردان

اقتصادگردانبه گزارش خبرنگار ما ، دکتر تیموری؛ معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور دکتر اربابی؛ معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی کشور،  دکتر امیری؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس،حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران ایران،رفیعی؛ رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ، مدیران کل نظارت و ارزیابی، تبلیغات و بازاریابی، آموزش و دیگر مدیران کل ستادی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورو همچنین معاونین اداره کل و روسای تشکل‌های گردشگری و هتلداری استان فارس در این مراسم حضور داشتند
در ابتدای مراسم دکتر تیموری؛ معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور از  برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری پارس با محوریت گردشگری سلامت در شیراز خبر داد.
وی اظهار داشت: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارائه و معرفی ظرفیت‌های متعدد استان در حوزه گردشگری است و مسلما برپایی هدفمند آن، موجب رونق و توسعه بیش از پیش گردشگری استان می‌شود. 
همچنین دکتر امیری؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس با اشاره به برنامه‌ریزی‌های جدی صورت گرفته در حوزه گردشگری سلامت استان گفت: از آنجا که موضوع گردشگری سلامت یکی از اولویت‌های اصلی گردشگری است، تلاش شده تا عوامل تاثیرگذار بر توسعه گردشگری سلامت از جمله  خدمات بیمارستان‌ها، ایرلاین‌ها، اقدامات معاونت صدور روادید وزارت خارجه و غیره در یک سالن برای آشنایی علاقه‌مندان به صورت تخصصی به نمایش گذاشته شود.

وی با تشریح اهداف برگزاری  نمایشگاه  افزود: سالن دیگر نمایشگاه با محوریت صنایع دستی، سوغات و طراحی متفاوت در نظر گرفته شده است تا نمایندگان هر استان  و شهرستان به صورت تخصصی، به معرفی محصولات شاخص و برند شهر خود بپردازند.

اقتصادگردان


به گفته امیری استان فارس با دارا بودن شرایط آب و هوایی چهار فصل، قابلیت پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی را در هر موقعیتی از سال دارد بنابراین یکی دیگر از اهداف دهمین نمایشگاه گردشگری پارس نمایش توانمندی‌های تاسیسات اقامتی به ویژه اقامتگاه‌های بوم گردی متنوع استان و فرصت‌های سرمایه‌گذاری است.
همچنین رفیعی؛ رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از حضور ویژه آژانس‌های مسافرتی، رستوران‌ها، تامین‌کنندگان خدمات حمل و نقل گردشگری (هوایی- ریلی- زمینی) در سطح ملی و استانی خبر داد.
وی در پایان ضمن دعوت از فعالان حوزه گردشگری بخش خصوصی و دولتی  جهت حضور موثر در نمایشگاه خاطر نشان کرد: دهمین نمایشگاه گردشگری پارس به مدت 4 روز از 21 تا  24 آذرماه، ساعت 16 تا 22 در شهر شیراز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس  پذیرای علاقه‌مندان است.