جایزه طلایی خلاقیت برای طراحی برنامه استراتژیک و نشان روابطعمومی برتر در پانزدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی و شانزدهمین کنفرانس ملی روابطعمومی به شرکت بیمهکوثر اهدا شد.
اقتصادگردان- مدیر روابطعمومی و امور مشتریان بیمهکوثر گفت: این مدیریت با شناسایی
وضعیت موجود و تدوین نقشه استراتژی در حوزههای تبلیغات و نمانامسازی،
امور مشتریان و رسیدگی به شکایات و اخبار و رسانه بهعنوان روابطعمومی
خلاق برگزیده شد.
احمدرضا عصاری برنامهمحوری را عامل
دریافت نشان روابطعمومی برتر دانست و گفت: افزایش تبلیغات رسانهای و
نمانامسازی، معرفی خدمات بیمهای، ترغیب عموم جامعه به خرید، ارتقای
رضایت مشتریان، ارائه خدمات خرسندساز، اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به
مشتریان و آحاد جامعه، عملیات روانی و جایگاهسازی اجتماعی از برنامههای
این مدیریت است.