:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۸.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

برگزاری مراسم معارفه رئیس جدید اداره امور شعب استان مازندران بانک ملی ایران

با حضور حبیب‌اله رشیدارده معاون منابع انسانی بانک ملی ایران ، مراسم معارفه خانعلی رشیدی رئیس جدید اداره امور شعب استان مازندران و تودیع موسی اسلامیان رییس سابق این اداره امور شعب برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، رشیدارده در این مراسم که اصلان کریمی مدیرامور شعب منطقه دو کشور بانک و حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نیز در آن حضور داشتند ، با اشاره به بانک محور بودن اقتصاد ایران و خطیر بودن وظیفه سیستم بانکی خصوصا بانک ملی ایران در این شرایط گفت: نقش بانک ها در رشد و توسعه اقتصادی و تغییر سبک زندگی مردم بسیار مهم است و در این بین دولتمردان و آحاد جامعه از سیستم بانکی انتظارات ویژه‌ای دارند.

وی گفت: وظیفه ذاتی بانک ملی ایران، ارائه خدمات مطلوب و در شان و منزلت مشتریان است، در عین حال همکاران باید به بحث مهم سودآوری نیز توجه داشته باشند که رسیدن به سودآوری همراه با خدمت منصفانه و مطلوب، ابزار ها و برنامه‌های خاص خود را می‌طلبد.
رشید ارده ادامه داد: پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط ،پرداخت تسهیلات خرد به آحاد جامعه به ویژه قشر کم‌‌‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه ،پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و همکاری با سازمان های حمایتی مثل کمیته امداد امام خمینی (ره)و بهزیستی از جمله مسئولیت های مهم روسای شعب در شرایط حال حاضر است.
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یک رئیس شعبه موفق رئیس شعبه‌ای است که بتواند گردش پولی مناسب ایجاد نماید و در این مسیر از ابزارهایی همانند اعطای تسهیلات در قالب عقود مشارکتی به صورت کوتاه‌مدت بهره مناسب ببرد و به بحث فعالیت های کارمزد محور توجه ویژه داشته باشد.
مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: در شرایط حساس و مهم کنونی جامعه، نقش و مسئولیت مدیران بانک در عرصه درون سازمانی و برون سازمانی بسیار مهم است و گذر از این شرایط ،کار و تلاش جهادی و استفاده از همه نیروهای با انگیزه و مستعد را می‌طلبد.
وی بیان داشت: یکی از ضرورت‌های مهم در بحث اقتصاد مقاومتی و بسط این تفکر، توسعه کسب و کار و اشتغالزایی است که در این زمینه نقش بانک ملی ایران بسیار پررنگ و قابل توجه می‌باشد و ضرورت دارد از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کافی و وافی را ببریم.
کریمی با اشاره به تغییرات مدیران در سطح بانک افزود: این تغییرات با توجه به اهداف بلند مدتی که بانک ملی ایران در نظر دارد ،مرسوم و طبیعی بوده و هدف آن، خلق تجربیات جدید در بانک ملی ایران است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نیز در ادامه مراسم گفت: در سال 95 در بحث بسته‌های رونق تولید و اشتغالزایی با همت مجموعه نظام بانکی استان که در راس آن بانک ملی ایران قرار داشت، توانستیم رتبه اول را در کشور کسب کنیم.
حسن خیریان‌پور افزود:در سال 96 هم استان مازندران در اجرای بند "د" تبصره 16 قانون بودجه کشور در بخش مشاغل خانگی و خوداشتغالی ،100 درصد منابع خود را پرداخت کرد و بانک ملی ایران یکی از بانک های موفق در این زمینه بود که توانست 100درصد منابع خود را با همکاری نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی پرداخت کند.
وی در این مراسم به نمایندگی از استاندار با اهدای لوح تقدیر از خدمات اسلامیان رئیس سابق اداره امور شعب استان مازندران تقدیر و برای رشیدی رئیس جدید این اداره امور شعب ، آرزوی موفقیت کرد.
رییس سابق اداره امور شعب استان مازندران نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب در 33 ماه مسئولیت خود ارائه کرد.
تبیین برنامه‌های کاری برای پیشرفت و توسعه عملکرد این اداره امور شعب توسط رییس جدید این اداره امور شعب ،پایان بخش مراسم بود.