:
كمينه:۲۴.۷۹°
بیشینه:۲۴.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

برگزاری مجمع عمومی عادي سالیانه صاحبان سهام صندوق رفاه و تامین آتیه

مجمع سالیانه صندوق رفاه و تامین آتیه بانک کشاورزی برگزار وپس از بررسی، صورت مالی صندوق به تصویب رسید.
کد خبر: ۱۲۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
اقتصادگردان- به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی صندوق رفاه و تامین آتیه كاركنان بانک کشاورزی، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام صندوق دیروز 19 مهرماه، با حضور دکتر مسعود شریفات رياست هیات مدیره صندوق رفاه و تامين آتيه، داریوش زلقی مدیرعامل، و آقايان لريان فرد، آريا و معماريان بعنوان اعضای هیات مدیره صندوق و صالحي به عنوان نماينده سهامدارن، حسابرسان مستقل، بازرسان قانونی تشکیل شد و پس از تعيين هيات رئيسه گزارش بندهای مختلف صورت های مالی، عملکرد مالی و جریان های نقدی شرکت در سال 1395 توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت و از لحاظ قانون حسابرسی، منطبق بر استانداردهای حسابداری اعلام و تایید شد.
در ابتدای این جلسه دکتر شریفات، با تشریح خلاصه ای از وضعیت صندوق و عملكرد مديران آن گفت : از آنجاییکه هدف هر سرمایه گذار کسب سود حداکثری با حداقل ریسک ممکن استٍ لازم است تا مدیران صندوق رفاه و تامین آتیه با به کارگیری افراد متخصص و کار آزموده ُتوجه ویژه ای را به مدیریت سرمایه گذاری های خود داشته باشند و بعد از بررسی تمامی جوانب، سرمایه های اندوخته همکاران را به گونه ای به کارگیرند که تحقق بخش شعار بالاترین سود با کمترین ریسک ممکن باشد.
ضمن آنكه ايشان تاكيد نمودند كه اين صندوق خدمت بين نسلي است و براي نسل آتي بايد به بهترين شكل مهيا و آماده شود. همچنین در ادامه این جلسه زلقی نیز با ارایه گزارش مالی سال گذشته صندوق و برشمردن اهداف تشکیل صندوق و شرکتهای زیرمجموعه آن به تشریح برنامه های آتی این مجموعه پرداخته و گفت: اجرای خط مشی ارایه شده از سوی صندوق به هلدینگ سرمایه گذاری تدبیر آتيه سبز، ایجاد واحد روابط عمومي پویا و فعال و موثر، تاسیس لیزینگ و اجرای طرح چترآسایش بخشی از اصلی ترین برنامه های ما برای آینده است .
وی ادامه داد : اینها تنها بخشی از برنامه های مد نظر ما در صندوق است . چرا که این مجموعه طرح های بسیار دیگری را نیز در دستور کار خود دارد که از آنجمله می توان به طرح پلکانی، تشکیل شورای راهبردی، طرح پیگیری تعهدات صندوق و طرح بخشودگي اقساط همكاران به جاي كمك هزينه معيشتي اشاره کرد.
براساس این گزارش همچنین در ادامه این مجمع شرکت تدبير اميد خاورميانه به عنوان حسابرس صندوق برای سال مالی جديد انتخاب و بازرس قانونی صندوق نیز با اتفاق نظر حاضران تعيين شد.