:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

آغاز به کار نخستین نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته

ایران ما با وجود طبیعت بکر و زیبا و اقلیم چهار فصل از پتانسیل بالایی در زمینه گردشگری برخوردار می باشد.
کد خبر: ۱۲۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
اقتصادگردان- در این راستا شرکت نمایشگاهی خورشید، با توجه به جمعیت جوان کشور و لزوم ترویج شور و نشاط در اقشار مختلف جامعه و پتانسیل بالای صنعت گردشگری با حمایت سازمان گردشگری و میراث فرهنگی کشور و سازمان توسعه تجارت اولین نمایشگاه تخصصی آفرود، کمپینگ، اتو کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته را با هدف ارتقاع و توسعه این صنعت در محل سالن های نمایشگاهی برج میلاد آغاز به کار کرد.

نگار پیله ور دبیر بین الملل نخستین نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته در ادامه تصریح کرد:  بطور کلی این نمایشگاه با محوریت طبیعت گردی و ماجراجویی در سه حوزه تفریحات زمینی شامل: خدمات و تجهیزات مربوط به آفرود، کمپینگ، اتو کمپینگ، کوهنوردی، دوچرخه سواری و ... ، تفریحات هوایی شامل: خدمات و تجهیزات هواپیماهای تفریحی سبک، پاراگلایدر، پاراسل، بالن، کایت و ... ، تفریحات آبی شامل: خدمات و تجهیزات قایق های تفریحی، جت اسکی، پدل برد، فلایبرد، لوازم و تجهیزات غواصی و ... آغاز به کار کرد.
وی افزود: در این بین شرکت های ارائه دهنده خدمات تورهای گردشگری و طبیعت گردی و کلوب های تفریحی و ماجراجویی حضور دارند. همچنین در جهت ارتقا سطح فرهنگی نمایشگاه با همکاری شرکت سهامی برج میلاد تهران کارگاههای متنوع آموزشی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ سفر و چگونگی رفتار با طبیعت و موارد در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نمایندگی‌های رسمی شرکت‌های خارجی نیز در این نمایشگاه حضور دارند که از کشور‌هایی همچون سوئد دانمارک، چین و مالزی هستند و به طور کلی ۵۰ غرفه در مساحت ۳ هزار متر مربعی در برج میلاد برای نمایندگی‌های داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است.

پیله ور گفت: اکثر بازدیدکنندگان از نمایشگاه افراد علاقه‌مند به سفر و ماجراجویی هستند که میانگین سنی ۲۵ تا ۳۵ سال خواهند داشت که امیدواریم خدمات خوبی را در زمینه تفریحات و گردشگری به این علاقه‌مندان ارائه دهیم.
وی با اشاره به اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است، افزود: علاقه‌مندان از ساعت ۱۱ تا ۲۰ طی روزهای ۲۳ تا ۲۷ مهر برای بازدید از این نمایشگاه در برج میلاد اقدام کنند.

اقتصاد گردان

اقتصاد گردان

اقتصاد گردان

اقتصاد گردان

اقتصاد گردان