:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

خبری خوش برای ماجراجویان و گردشگران

اولین نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته توسط شرکت نمایشگاهی خورشید ۲۳ تا ۲۷ مهرماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
اقتصاد گردان

اقتصادگردان- علیرضا پیله ور، مدیر عامل شرکت نمایشگاهی خورشید در آستانه برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی آفرود، کمپینگ، ماجراجویی و صنایع وابسته اظهارداشت: این نمایشگاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رشد تولیدات داخلی برگزار می شود که نتایج موثری را به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ بعد از ظهر جهت بازدید از این نمایشگاه در برج میلاد اقدام کنند.
پیله ور ادامه داد: مخاطبان این نمایشگاه در سه حوزه تفریحات هوایی، زمینی و آبی هستند و برگزاری این نمایشگاه به تقویت گردشگری داخلی نیز بسیار کمک می‌کند.
وی اعلام کرد: نمایندگی های رسمی شرکت های خارجی نیز در این نمایشگاه حضور دارند که از کشورهایی همچون سوئد دانمارک، چین و مالزی هستند و به طور کلی ۵۰ غرفه در فضایی ۳۰۰۰ متری در برج میلاد برای نمایندگی های داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: اکثر بازدیدکنندگان از نمایشگاه افراد علاقه مند به سفر و ماجراجویی هستند که میانگین سنی ۲۵ تا ۳۵ سال خواهند داشت که ما امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی را در زمینه تفریحات و گردشگری به این علاقه‌مندان ارائه دهیم.
مدیر عامل شرکت نمایشگاهی خورشید خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که برای نخستین بار برگزار می‌شود دارای مجوز از سازمان توسعه تجارت و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود.