:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

شرکت ایساکو، آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های ایران خودرو را برگزار کرد

آزمون الکترونیکی سراسری پرسنل نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، در پایان هفته گذشته برگزار شد
کد خبر: ۱۲۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
اقتصاد گردان - به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، این آزمون به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور، طی دو مرحله در روزهای 11 و 12 مهر به صورت الکترونیکی اجرا شد و در روزهای 18 و 19 مهر ماه نیز به شکل کتبی و حضوری برگزار خواهد شد.

 در آزمون الکترونیکی مدیران خدمات پس از فروش، مسئولین امور مشتریان، مسئولین انبار و کارشناسان پذیرشِ شاغل در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور، به رقابت با هم‌قطاران خود پرداختند. در بخش کتبی نیز استادکاران فنی (مكانيك، برق‌كار، جلوبندي‌‌کار و گازسوزكار) شرکت خواهند داشت.

  برای شرکت در این آزمون، شرکت کنندگان، از طریق مراجعه به سایت آموزش الکترونیکی مدیریت آموزش فنی ایساکو www.isacoelearning.ir، در تاریخ و زمانِ تعیین شده و در نوبت‌های متفاوت برای هر یک از 4 شغل مورد نظر، به سوالات فنی و تخصصی، به‌صورت الکترونیکی پاسخ دادند.

 از مزایای برگزاری این آزمون‌ها تحقق اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو در خصوص به‌روزآوری دانش تخصصی نیروی انسانی و تقویت فرهنگ یادگیری است. همچنین برگزاری الکترونیکی دوره‌ها و آزمون‌ها کاهش قابل توجه زمان و هزینه‌های آموزش و آزمون را در پی دارد.
 بنابراین گزارش، نتایج این آزمون‌ها بر امتیاز خبرگی افرادِ شرکت کننده، تاثیر مستقیم داشته و هدفِ کلی از برنامه‌ریزی و اجرای این آزمون‌ها علاوه «ارتقاء هر چه بیشتر سطح دانش فنی و تخصصی و افزایش مهارت پرسنل»، ارائه خدمات استاندارد و مناسب به مشتریان شرکت ایران خودرو و افزایش رضایت ایشان از خدمات پس از فروش است.

 گفتنی است این آزمون از سال 1387 در شرکت ایساکو برگزار شده و طی آن دانش پرسنل نمایندگی‌ها در دو حوزه فنی و غیر فنی در یک آزمون مورد پایش و بررسی قرار گرفته است، اما از سال گذشته همگام با فراگیر شدن سیستم‌های آموزش و آزمون مجازی، این آزمون به دو صورت الکترونیک و کتبی برگزار می‌شود.

ََ