:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
در حاشیه هفدهمین نمایشگاه (ایپاس 2018)؛

تعامل پلیس با بخش های دانش بنیان دانشجویی

جانشین نظام وظیفه ناجا در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با تاکید، حمایت از بخش های دانش بنیان گفت: تعامل بخش های بنیادی با پلیس می تواند جهت ارتقای دانش فنی این شرکت ها کمک کند.
کد خبر: ۱۲۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
اقتصادگردان- سردار کریمی جانشین نظام وظیفه ناجا افزود: امسال این نمایشگاه تفاوت بسیار زیادی با سالهای گذشته داشته و حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه بود که بسیار جالب و موثر است که بخش های دانشجویی که در کارهای تولیدی و بنیادی در حال فعالیت هستند با اهداف و عملکرد پلیس، برای ایمنی مردم گام بر می دارد آشنا شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: حضور بخش های بنیادی در این نمایشگاه می تواند تلفیق خوبی با پلیس باشد به عباری می تواند تعامل پلیس با بخش های دانش بنیان دانشجویی باشد.
سردار کریمی تصریح کرد: در این نمایشگاه به نظر می رسد آن بخشی که باید بسیار دیده شود بخش بنیادی است که نیاز بسیاری دارد که مورد حمایت قرار گیرد و این دو بخش که در کنار هم قرار گیرند یعنی بخش تولید کننده و بخش بنیادی می تواند تجربه خوبی در شرکتهای داخلی داشته باشند و از این توانمندی ها استفاده کنند.
وی افزود: اما اون بخشی که در نمایشگاه پیشرفت بسیار خوبی به نسبت سالهای گذشته داشته است ، دستگاهها و نرم افزارهای خوبی بود که پلیس می تواند در بخش های مختلف از آن استفاده کند.
جانشین نظام وظیفه ناجا تاکید کرد: نمایشگاه ایپاس روز به روز جای خود را پیدا کرده و توانایی این را دارد که در این وسعت و مقیاس تولید کننده ها را جهت ارتقای دانش فنی دور هم جمع کنند.
گفتنی است: محصولات ارائه شده در غرفه های نایشگاه ایپاس در حوزه های کامپیوتر و مخابرات ، حمل و نقل ، تسلیحات و مهمات پلیسی و نظامی ، یونیفورم و لباس نظامی ، تجهیزات نورپردازی ترافیکی ، تجهیزات آتش نشانی ، امداد و نجات و سیستم های آموزشی و مشاوره امنیت است.