:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۴.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

بازدید اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملت از موزه ی شهدا

همزمان با سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملت از موزه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.
کد خبر: ۱۲۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملت، حسن روستا رئیس هیات مدیره، علی رضا لگزایی قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره، دکتر حمید تاجیک عضو هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران امور و مدیران مناطق و روسای ادارات کل ستادی بانک ملت از بخش های مختلف موزه شهدا و آثار به جا مانده از شهدای والامقام بازدید کردند و به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کردند.
حسن روستا رئیس هیات مدیره در این بازدید اظهار داشت: حضور مدیران بانک در موزه شهدا نشان دهنده احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد این عزیزان و یادآور حماسه آفرینی شهدای راه انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
وی ابراز امیدواری کرد تا مدیران و مجموعه بانک ملت بتوانند رهرو راه شهدا و امانت دار آرمان های گرانقدر شهیدان باشند.
شایان ذکر است موزه ی شهدا با هدف زنده نگهداشتن یاد و نام این عزیزان و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و انتقال و حفظ آرمان ها و اهداف شهدا به آیندگان در خیابان آیت ا... طالقانی تهران واقع شده است که در آن آثار و اسناد ۷۰۰ نفر از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شامل البسه، تجهیزات انفرادی، وصیت نامه، نامه و ... در آن به معرض نمایش درآمده است.