وی با اشاره به سرمایهگذاریهایی که بخش خصوصی در این صنعت آغاز کرده است، افزود: با تنوع محصولات میتوانیم در بازارهای بیشتری از جمله کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی نیز حضور داشته باشیم و زنجیرههای بازرگانی را گسترش دهیم.
مدیر برنامهریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره اهمیت دوازدهمین نمایشگاه بینالمللی ایران پلاست نیز گفت: این نمایشگاه جایگاهی است که صنایع بالادست (تامینکننده) و پایین دست (مصرفکننده) در کنار یکدیگر قرار میگیرند تا مسائل و نیازهای خود را مطرح و افزون بر آن ارتباط بازرگانی بهتری با هم برقرار کنند.
علوی تصریح کرد: انتظار داریم در این نمایشگاه، با حضور فعالان جهانی، بتوانیم ضمن ایجاد امکان تعاملات حضوری بین مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، شاهد تبادل تجربهها و استفاده از توانمندیهای موجود در بخشهای مختلف باشیم.