:
كمينه:۱۷.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
قائم مقام وزیر نفت:

تحریم‌ها به تقویت توان سازندگان داخلی کمک می‌کند

قائم مقام وزیر نفت جایگاه مناسب صنعت پتروشیمی ایران گفت: تحریم‌ها تولید داخل را قوی‌تر می‌کند.
کد خبر: ۱۲۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
اقتصادگردان- به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرضیه شاهدایی روز دوشنبه (دوم مهرماه) در حاشیه نخستین روز برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، با بیان این‌که تحریم‌ها سبب توسعه و تقویت صنایع داخلی می‌شود، گفت: با افتتاح طرح‌های جدید از پارسال صنعت پلاستیک و تولید مواد اولیه با رشد همراه بوده است.

وی افزود: باید با استفاده از فناوری‌های نو در مسیر تکمیل سریع‌تر زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی گام برداریم و اکنون شاهد هستیم دست‌درکاران این صنعت نیز در تلاش برای حرکت در این مسیر هستند.

قائم مقام وزیر نفت تصریح کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست مکان و فرصتی برای همکاری تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و کسانی است که در طول زنجیره تولید مواد پلیمر و پلاستیک قرار دارند.

شاهدایی با اشاره به اثرگذاری مناسب نمایشگاه ایران پلاست عنوان کرد: مهم این است که در دوره‌های گذشته این رویداد بین‌المللی بازخوردهای مناسبی داشتیم و امسال نیز به همین روال از بازخوردهای شرکت‌کنندگان بهره خواهیم برد.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست تا پنجم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه‌ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برپاست.