:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۲.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
ورود شرکت روسی "تاکسی آنلاین" به ایران

فعالیت تاکسی اینترنتی «ماکسیم» در ایران آغاز شد

فعالیت شرکت روسی تاکسی اینترنتی «ماکسیم» در ایران آغاز شد.این شرکت گواهی کار در ایران را گرفته است و قرار است سرویس ها از پاییز امسال در تهران راه اندازی شود.
کد خبر: ۱۲۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳




اقتصادگردانسفارش تاکسی از طریق سایت، اپلیکیشن  در "اندروید" و "ای او اس" خواهد بود و پس از مدتی سفارش از طریق تلفن نیز عملیاتی می شود.
این شرکت روسی تعرفه ویژه ای را برای مسافران پیشنهاد کرده همچنین از رانندگان زن برای انتقال مسافر خانم استفاده می کند.
شرکت تاکسی آنلاین ماکسیم در 200 شهر روسیه و کشورهایی نظیر بلاروس، گرجستان، قزاقستان، تاجیکستان، اوکراین و بلغارستان مشغول به فعالیت است. تاکسی اینترنتی ماکسیم که اصالتی روسی دارد امروز خبر می‌دهد که فعالیت‌ خود را رسماً در چند شهر ایران کلید زده و به زودی می‌خواهد تمام کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.

به گزارش اقتصادگردان-  در نشست خبري رونمايي از تاکسی اینترنتی روسی اعلام شد كه، هم‌اکنون پوشش خود را برای شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، بندرعباس، قم و مشهد آغاز کرده و به دنبال فعالیت‌ در تمام استان‌های کشور است.

به گفته مسئولان اين شركت یکی از تمایزهای این سرویس فعال شدن آن در سراسر ایران نسبت به سایر سامانه‌های تاکسی آنلاین است 
 این سامانه به دنبال توسعه متوازن در تمام شهرهای بزرگ ایران است و هدف ماکسیم ارایه خدمات مقرون به صرفه و با کیفیت به شهروندان ایرانی در همه نقاط کشور است و مدل توسعه خود را بر اساس این روند در همه شهرهای بزرگ و کوچک دنبال می‌کند.

تاکسی اینترنتی روسی که اولین بازیگر خارجی این حوزه در کشورمان است و به نظر می‌رسد فعالیتش را با جدیت دنبال می‌کند، خبر می‌دهد که مشغول بهبود نقشه و کیفیت خدمات رسانی است. این شرکت همچنین تمایز خود را با دیگر سرویس‌های ایرانی که اکنون فعالند، در انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت‌ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان عنوان می‌کند.