:
كمينه:۲۲.۷۹°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
رئیس اتحادیه کامیونداران البرز:

مشکل لوازم یدکی کامیونداران با ارز دولتی حل می‌شود

رئیس اتحادیه کامیونداران البرز، تنها علت تجمعات اخیر کامیونداران را افزایش قیمت لوازم یدکی اعلام و اظهار کرد: کامیونداران همیشه حامی مردم و آماده خدمت‌رسانی بوده‌اند؛ تنها خواسته این افراد کمک به تهیه اقلام مورد نیازشان است.
کد خبر: ۱۲۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
اقتصادگردان- ناصرکاویانی در خصوص مشکلات اخیر کامیونداران به برگزاری جلسه‌ای درباره این موضوع با حضور وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه کامیونداران اشاره کرد و گفت: برگزاری این جلسه خروجی خوبی داشت و اتفاقات خوبی را رقم زد.

وی یکی از خروجی‌های این جلسه را توزیع لوازم یدکی و دیگر اجناس مورد نیاز کامیونداران با قیمت مناسب با توجه به افزایش شدید این اقلام در مدت اخیر اعلام و اظهار کرد: لوازم مورد نیاز کامیونداران مانند روغن موتور، لاستیک، لوازم یدکی و... با قیمت مناسب و ارز دولتی به عرضه خواهد شد. امیدواریم با ارائه ارز دولتی به این اقلام، مشکل اصلی کامیونداران حل شود.

کاویانی، یکی از مشکلات صنف کامیونداران را تعهد رانندگان عنوان و اعلام کرد: البرز بیش از این برای رانندگان کامیون ظرفیت ندارد  اما باز هم افرادی هستند که در کنار شغل خود کامیوندار هستند و جای افرادی که شغلی دیگری جز رانندگی ندارند را اشغال کرده‌اند.

رئیس اتحادیه کامیونداران البرز، تنها علت تجمعات اخیر کامیونداران را افزایش قیمت لوازم یدکی اعلام و اظهار کرد: کامیونداران همیشه حامی مردم و آماده خدمت‌رسانی بوده‌اند، تنها خواسته این افراد کمک به تهیه اقلام مورد نیازشان است. البته نباید کامیونداران را با افرادی که هیچگونه ارتباطی نه با اتحادیه و نه با کامیونداران داشته‌اند اشتباه بگیریم؛ ما در استان مشکلی بابت تعداد کامیونداران نداریم حتی برای موضوعاتی مانند جابه‌جایی آرد نانوایی‌ها پیشنهاد اختصاص یک کامیون به هر نانوایی را داده‌ایم.