:
كمينه:۲۲.۶۲°
بیشینه:۲۴.۷۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

حضور 316 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران

حضور 316 شرکت داخلی و خارجی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات نهایی شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
اقتصادگردان- 15 شرکت خارجی از کشورهای چین، ایتالیا، ترکیه، هند و امارت و جمعی از تجار سنگ از کشورهای ترکیه، روسیه، چین، آذربایجان و پاکستان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران شرکت می کنند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران 17 تا 20 مهر ماه جاری در نیم ور محلات برگزار می شود و در این نمایشگاه بین المللی از انجمن سنگ پاکستان دعوت شده تا به عنوان خریدار حضور داشته باشد.
انجمن سنگ پاکستان علاوه بر خرید محصولات موجود در نمایشگاه از معادن سنگ منطقه بازدید می کند تا فعالیت تجاری خود را با این معادن ادامه دهد.
چندین شرکت از جمهوری آذربایجان و خریدار سنگ از کشور روسیه برای حضور در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات اعلام آمادگی کرده اند.
تجار این کشورها برای خرید سنگ های تراورتن و مرمریت به نمایشگاه می آیند و مهمترین هدف آنان تجارت این نوع محصولات است.
حجم تقاضای تجار برای خرید سنگ های مرمریت و تراورتن به قدری است که مجموعه بزرگی برای تامین سنگ های مورد نیاز آنان با هم همکاری می کنند.
پیش بینی شده در نمایشگاه امسال تمامی سنگ های کوپ به طور کامل به تجار و بازرگانان بین المللی فروخته شود..
شرکت های امارات در نظر دارند سنگ های فرآوری شده کشور هند را به نمایش بگذارند و شرکت های دیگر اغلب تولید کننده لوازم مصرفی و ماشین آلات سنگین هستند.
طبق تفاهم نامه با نمایشگاه های معتبر دنیا همکاری نزدیکی تدارک شده و در نمایشگاه یازدهم سنگ ایران نمایندگان شیامن و شویتوی چین، نمایشگاه های سنگ هند، ازمیر و بورسای ترکیه به عنوان غرفه دار حضور می یابند.
نمایشگاه بین المللی صنعت سنگ ایران در 10 کیلومتری جاده محلات به شهر نیم ور بعد از شهرک صنعتی شهید بابایی برپا می شود..