:
كمينه:۲۲.۷۹°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

صرفه‌جویی ۳۹ میلیون لیتری بنزین در منطقه چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت ملی پخش منطقه چهارمحال و بختیاری از صرفه‌جویی بیش از ۳۹ میلیون لیتر بنزین با جایگزینی مصرف سی‌ان‌جی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
اقتصادگردان- به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، جعفر سالاری‌نسب گفت: در پنج ماه نخست امسال حدود ۳۹ میلیون و ۴۰۴ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در این منطقه به فروش رسیده است.

وی افزود: به ازای گاز طبیعی فشرده  مصرف شده در سطح استان، در این بازه زمانی حدود ۳۹ میلیون لیتر بنزین در منطقه صرفه‌جویی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، بازدیدهای دوره‌ای و رعایت استانداردهای سوخت‌رسانی را سبب افزایش ضریب ایمنی خدمات در مجاری عرضه سوخت سی‌ان‌جی در جایگاه‌ها و ترغیب شهروندان به استفاده از این سوخت پاک و در نتیجه صرفه‌جویی فرآورده بنزین اعلام کرد.

سالاری‌نسب افزود: بازدیدهای ادواری ازسوی کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از وضع جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی ادامه دارد و در این بازدیدها مطابق با چک لیست‌های سازمان استاندارد، وضع جایگاه‌ها به منظور ارتقای سطح ایمنی بررسی و اقدام‌های لازم برای بهبود کیفیت عملکرد جایگاه‌ها پیگیری می‌شود.

سالاری‌نسب تاکید کرد: هم‌اکنون ۶۷ جایگاه عرضه سوخت در سطح استان چهارمحال و بختیاری فعال است که از این تعداد جایگاه ۲۱ جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی و ۱۸  جایگاه دو منظوره به صورت شبانه‌روزی گاز طبیعی فشرده به مشتریان عرضه می‌کنند.