:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

تشکیل پرونده های به ارزش 28 میلیارد ریال در طرح بازگشایی مدارس

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری هرمزگان در هفدهمین جلسه تنظیم بازار استان از تامین و توزیع کالاهای اساسی به عنوان یکی از موارد مهم جلسه یاد کرد.
کد خبر: ۱۲۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
اقتصادگردان- ایرج حیدری اظهار داشت: پس از تامین و توزیع نیاز است نظارت مستمر بر شبکه توزیع صورت بگیرد و با متخلفان به صورت قاطعانه برخورد شود.
وی یکی از موارد مهم در برخورد قاطعانه را پلمپ و نصب بنر درب واحدهای متخلف عنوان و کرد و بیان داشت: مراکز عرضه و فروش در سطح استان زیادند ولی واحدهای متخلف و یا کسانی که به صورت مستمر تخلف خود را تکرار می‌کنند محدودند که از این پس با برخورد جدی آنها را پلمپ و یا با نصب بنر مشخص خواهیم کرد.
وی در ادامه به تامین گوشت قرمز گرم برای استان اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل پشتیبانی امور دام نسبت به تهیه لیست عوامل توزیع کننده گوشت اقدام و آن را در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان قرار دهند تا سازمان صنعت، معدن و تجارت قیمت مصوب را اعلام نماید..
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در ادامه به ایجاد شبکه های توزیع غیر از شبکه های بازار و گستردگی آن پرداخت و افزود: با توجه به نیاز بازار به کالاهای اساسی منجمله برنج، گوشت قرمزمنجمد، گوشت قرمز گرم و گوشت مرغ دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار با کمک دستگاههای اجرایی نسبت تامین و توزیع این اقلام، اقدام نمود.
خلیل قاسمی طرح ویژه بازگشایی مدارس را از دیگر موارد تنظیم بازار اعلام کرد و افزود: با نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس در این بازه زمانی نیز بازرسان سازمان علاوه بر بازرسی دیگر صنوف نسبت به بازرسی عرضه کنندگان محصولات همچون لباس فرم مدارس، لوازم التحریر و کیف و کفش ، نظارت ویژه ای دارند.
قاسمی افزود: از ابتدای آغاز طرح بازگشایی مدارس سه هزار و 750 مورد بازرسی انجام شده که 238 پرونده تشکیل شده است.
وی ارزش پرونده های تشکیل شده را بالغ بر 28 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند به سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اطلاع دهند تا بازرسان سازمان نسبت به رصد موضوع سریعاً اقدام نمایند.