:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

مدیرعامل عمران پردیس کنار رفت + سوابق سرپرست جدید

سعید غفوری از مدیرعاملی شرکت عمران شهر جدید پردیس کنار رفت و حبیب الله چاغروندی، مدیرکل دفتر نظارت و کنترل پروژه شهرهای جدید که سابقه مدیرعاملی شرکت عمران پرند را در کارنامه دارد به عنوان سرپرست، جایگزین غفوری شد.
کد خبر: ۱۲۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
اقتصادگردان- امروز برخی رسانه ها از استعفای سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر دادند. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که غفوری استعفا نداده و آخرین استعفای او به اسفندماه سال گذشته برمی گردد که با آن موافقت نشده است. همچنین یک منبع آگاه به ایسنا گفت که احتمالا غفوری در مجموعه وزارت راه و  شهرسازی عهده دار سمتی دیگر خواهد شد.

غفوری که از ۱۸ خردادماه ۱۳۹۵ به جای رجب صلاحی، به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس انتخاب شد در ماه‌های اخیر از کمبود منابع مالی گلایه‌هایی داشت و گفته می‌شود با برخی نمایندگان مجلس دچار اختلاف شده بود.

حبیب الله چاغروندی که به عنوان سرپرست عمران پردیس انتخاب شده، سوابقی همچون مدیرعاملی شرکت عمران شهر جدید پرند، شهردار ایلام، عضو و رییس شورای شهر ایلام در دوره های اول و دوم، رییس سازمان مسکن و شهرسازی استان ایلام، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، و مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و کنترل پروژه شرکت عمران شهرهای جدید را در کارنامه دارد.