:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بیمه‌کوثر شرکتی نظام‌مند

نظام‌مندی بیمه‌کوثر، افزایش مسئولیت‌پذیری، کارایی، اثربخشی و در نهایت رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و بیمه‌گذاران را به‌دنبال داشته است .
کد خبر: ۱۲۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
اقتصادگردان- به‌گزارش روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، مدیر عامل شرکت با اعلام این مطلب در شورای راهبردی، تصریح‌کرد: تدوین و اجرای طرح تحرک، پایش مستمر فعالیت‌های معاونت‌ها و مدیریت‌ها، انسجام‌بخشی به پاسخگویی در ستاد و سرپرستی‌ها و بازنگری آیین‌نامه انضباطی ازجمله اقدامات شرکت به‌منظور نظام‌مندی شرکت است . 
مجید مشعلچی فیروزآبای ایجاد ساختار فکری همسان در میان معاونان، مدیران، کارکنان و نمایندگان را نخستین گام برای تثبیت نظام‌مندی در شرکت برشمرد و گفت: وجود اختلاف‌نظر و تفاوت دیدگاه‌ها را امری طبیعی می‌دانم که وجودش باعث یافتن راهکارهایی نو و هم‌افزایی فکری خواهد بود؛ لیکن مهم آن است که وقتی خردجمعی در نهایت به یک برنامه رسید همه افراد با سلایق مختلف خود را ملزم به اجرای آن کنند تا از شرکت صدای واحدی به گوش برسد و حرکت منظم و موزونی به چشم بیاید. 
وی با تشکر از بخش‌های مختلف شرکت در اجرای دقیق سیاست‌های ابلاغی به‌ویژه در دو سال اخیر تاکیدکرد: امیدورام با پاسخگویی و براورده‌ کردن نیازهای ذی‌نفعان که یکی از ارکان مطلوب شرکت‌های خدمت‌رسان است در راستای افزایش تعامل با بیمه‌گذاران و همراهی با بیمه‌شدگان گام‌های موثری برداریم .