:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
هیات مدیره بانک صادرات ایران جان دوباره گرفت

با آمدن فتحی پور افق روشنی پیش روی بانک صادرات خواهد بود

براساس تنفيذ و راي اكثريت سهامداران در مجمع عمومي به طور فوق العاده بانك صادرات ايران كه روز دوشنبه 29 مرداد 97 برگزار شد، ارسلان فتحي پور به عنوان عضو هيات مديره بانك صادرات ايران انتخاب شد
کد خبر: ۱۱۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
اقتصاد گردان - شنيده ها حاكي از آن است كه فتحي پور احتمالا به عنوان رئيس هيات مديره بانك صادرات ایران انتخاب خواهد شد و براين اساس، مديريت بانك صادرات ایران با تغييرات و تحولات قابل توجهي در ماه هاي آينده مواجه خواهد شد. 
ارسلان فتحی پور نماینده ادوار مختلف مجلس شوراي اسلامي بود و به عنوان نماينده اصولگرای شهرستان کلیبر، خدآفرین و بخش هوراند (استان آذربایجان شرقی) در دوره هاي مختلف  مجلس‌های هفتم، هشتم و نهم به مجلس راه يافته است. وي در دوره مجلس هشتم و مجلس نهم، به عنوان  رئیس کمیسیون اقتصادی انتخاب شد. 
فتحي پور فارغ التحصیل مقطع دکترا در رشته مدیریت است و سابقه  مدیرعاملي، عضو هیئت مدیره شرکت ایران ترانسفو و مشاور وزير اموراقتصادي ودارايي، مشاور شركت كوثر و چند شركت ديگر را در كارنامه خود دارد. فتحي پور در یازدهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان يكي از نامزدها مطرح بود اما چند روز پس از ثبت نام، انصراف داد. 
وي در خرداد 97، طي حكمي از سوي مسعود كرباسيان وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان مشاور وزیر منصوب شد. فتحي پور در زمان وزارت نعمت زاده در وزارت صنعت و معدن و تجارت، به معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، منصوب شد اما در مرداد 95 باهدف شركت در انتخابات ميان دوره اي دوره دهم مجلس، طی نامه ای خطاب به نعمت‌زاده استعفای خود را اعلام کرد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
Amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
زنده باد دكتر فتحى پور سردار سازندگى قره داغ
همه ى مردم قره داغ عاشقانه دوستت دارند و بيصبرانه منتظر آمدنت
مرادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
درود بر فتحي پور