:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
​معاون اعتباری بانک صادرات ایران خبر داد

سقف تسهیلات «اعتبار سپهر» به ٢ میلیارد ریال افزایش یافت

معاون اعتباری بانک صادرات ایران از افزایش سقف تسهیلات اعطایی در قالب طرح «اعتبار سپهر» از ٥٠٠ میلیون ریال به ٢ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
اقتصادگردان- به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، امیر یوسفیان با اشاره به استقبال خوب مشتریان از این طرح، گفت: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با سپرده‌گذاری در این طرح در ٤٨ ساعت بدون نیاز به وثیقه تا ٨٠ درصد سپرده خود را تسهیلات بگیرند.
وی افزود: با اعطای ٨٠ درصدی سپرده و تعیین سقف ٢ میلیارد ریالی عملا توان پولی مشتری دو برابر شده و در عین حال سود ١٥ درصدی سالانه از سپرده خود در قالب «اعتبار سپهر» دریافت می‌کند.
معاون اعتباری بانک صادرات ایران تصریح کرد: این دو متغیر اصلی، این خدمت جدید را در نظام بانکی کشور متمایز کرده و انتظار می‌رود نیاز بخش مهمی از مشتریان بانک با این شیوه تامین شود.
وی با اعلام اینکه بانک صادرات ایران دارای قابلیت‌های فراوانی برای عرضه خدمات متنوع مالی و بانکی است، گفت: در شرایط سخت بانکداری باید بتوان حداکثر شرایط بهره‌مندی مشتریان را با توجه به فراهم کردن نیازهای آنها فراهم کرد و بانک صادرات ایران دراین راستا از ظرفیت‌های گسترده‌ای برخوردار است.
یوسفیان همچنین از ارائه ١٠ محصول جدید بانکی تا پایان سال در بانک صادرات ایران خبر داد.