:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

گزارش بیمه پاسارگاد از آتش سوزی صنایع پلاستیک پوشینه و خسارت پرداختی

سوله ۲۵۰۰ متری و محصولات پلاستیکی BOPP موجود در آن که تولید این محصول برای اولین بار در کشور توسط این شرکت انجام شده و جهت مصارف بسته بندی کاربرد دارد، بانضمام سایر محصولات تولیدی و مواد در جریان تولید به خاکستر تبدیل شد.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
اقتصادگردان- در پی وقوع آتش سوزی با شدت و ابعاد بسیار گسترده، انبار اصلی شرکت صنایع پلاستیک پوشینه در شهرستان ابهر، در ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه دچار حریق شد و سرانجام با تلاش آتش‌نشانان حریق در ساعت ۲ بامداد روز پنجشنبه مهار و از انتقال آتش‌سوزی به سوله‌های اطراف جلوگیری شد.

بر اساس گزارش های دریافتی، کارشناسان فنی و مالی شرکت بیمه پاسارگاد در ساعات اولیه روز پنج شنبه به دلیل گستردگی خسارت و تنوع آن، جهت تعیین علت حریق و برآورد خسارت انبار و موجودی مواد اولیه در محل حادثه حضور پیدا کردند، سرعت عمل و دقت در برآورد خسارت در لحظات اولیه بروز خسارت موجب تسریع در تحلیل و نتیجه گیری در ارزیابی و پرداخت خسارت به بیمه گذار عزیز می باشد. مبلغ خسارت انبار شرکت صنایع پلاستیک پوشینه که به علت حادثه آتش سوزی متحمل خسارت های عمده ای شده است توسط شرکت بیمه پاسارگاد در اسرع وقت پرداخت می شود.

علیرغم تلاش و فداکاری نیروهای اعزامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان های همجوار و شهرستان ابهر متأسفانه سوله ۲۵۰۰ متری و محصولات پلاستیکی BOPP موجود در آن که تولید این محصول برای اولین بار در کشور توسط این شرکت انجام شده و جهت مصارف بسته بندی کاربرد دارد، بانضمام سایر محصولات تولیدی و مواد در جریان تولید به خاکستر تبدیل شد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشت.

آتش‌سوزی این واحد تولیدی که در زمینه صنایع بسته بندی فعالیت دارد، به حدی بود که تعداد ۳۶ دستگاه ماشین آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام شده بودند و از استان‌های همجوار نیز به کمک آتش‌نشانان ابهر آمدند‌.

گفتنی است، شرکت صنایع پلاستیک پوشینه در سال ۱۳۷۶ با بهره گیری از تکنولوژی مدرن دنیا تأسیس شد. زمینه فعالیت این شرکت تولید فیلم پلاستیکی BOPP برای اولین بار در ایران ، تولید فیلم پلاستیکی CAST FILM، تولید فیلم متالایز و چاپ فیلم و کلیشه سازی و… در زمینه صنایع چاپ و بسته بندی است. انشاءالله با تلاش کارشناسان خبره بیمه پاسارگاد و پرداخت خسارت بموقع ، این شرکت بتواند در اسرع وقت به تولیدات خود ادامه داده تا در رشد و توسعه اقتصاد منطقه مثمر ثمر باشد.