:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد:

ارتقای جایگاه بانک، نشات گرفته از اعتماد عمومی است

ساختمان جدید شعبه جم استان بوشهر با حضور مدیرعامل بانک مهر اقتصاد، معاونین امور مناطق و پشتیبانی، مدیرکل امور مدیران بانک، امام جمعه و فرماندار شهرستان جم گشایش یافت.
کد خبر: ۱۱۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
اقتصادگردان- سیدضیاء ایمانی مدیرعامل در این مراسم اظهارداشت: این بانک برخاسته از بطن جامعه و نهادهای ارزشی نظام است و با توجه به نوع خدمات و سیاست‌هایی که برای آن پیش‌بینی شده، توانسته است با در نظر گرفتن نیاز اقشار آسیب‌پذیر و عموم مردم، جایگاه مطلوبی را در بین آحاد جامعه کسب کند.

ایمانی بیان کرد: بانک مهر اقتصاد علی‌رغم این که تنها ۲۵ سال از فعالیتش می گذرد توانسته است در رقابت با بانک‌های بزرگ‌تر و قدیمی‌تر، در رتبه ششم بانک‌های دولتی و خصوصی کشور قرار بگیرد.

وی ارتقای جایگاه بانک مهر اقتصاد را نشات گرفته از اعتماد عمومی دانست و گفت: نوسازی شعب در کنار بهره‌مندی از بهترین سرمایه انسانی و ارائه جدیدترین خدمات بانکی جزو اصول راهبردی بانک در شبکه بانکی کشور است.

ایمانی درباره اقدامات بانک در خصوص شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) گفت: این بانک به عنوان یک بنگاه ارزشی توانسته، با ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی و حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی اقدامات قابل توجهی در این عرصه صورت داده و این برنامه را همچنان در دستور کار خود دارد.

ایمانی حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی عنوان و بیان کرد: بانک‌ها و واحدهای تولیدی دو بال اقتصاد در کشور هستند و امیدواریم شبکه بانکی با همراهی بیشتر در این زمینه و با حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران بتوانند نقش موثری در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا کنند.

ساختمان جدید شعبه جم در زمینی به مساحت ۲۴۷ متر در ۴طبقه و به متراژ  ۷۵۷ متر مربع افتتاح و به بهره‌برداری رسید.