:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
بازدیدکنندگان از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه مشهد:

مشتريان ايران خودرو در مشهد: خرید از محصولات ایران خودرو برایمان اولویت دارد

تحویل خودروهای ثبت نامی با قیمت قطعی، پرداخت سود مشارکت، اعتماد مشتریان به کیفیت محصولات ایران خودرو و ارجحیت داشتن آن نسبت به رقبا از جمله نظرات و دیدگاه های بازدیدکنندگان از غرفه ایران خودرو است
کد خبر: ۱۱۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
اقتصادگردان- به گزارش ایکوپرس، مراجعه کنندگان به غرفه ایران خودرو در هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، در گفت و گو با ایکوپرس، دیدگاه های خود درباره محصولات ایران خودرو را بیان کردند.
مشتری 45 ساله ای برای اطمینان از این که آیا خودرو را با قیمت زمان ثبت نام دریافت می کند به غرفه ایران خودرو آمده است. یکی از صاحبان امتیاز نمایندگی ایران خودرو حاضر در نمایشگاه پس از کنترل مشخصات مشتری، با ایجاد اطمینان در وی برای دریافت خودرو با قیمت قطعی در کنار اختصاص سود مشارکت  پاسخ او را می دهد.
در طول برگزاری نمایشگاه، 25 نمایندگی منتخب ایران خودرو در سطح استان خراسان با دقت و حساسیت بالایی پاسخ مشتریان را می دهند.

بسیاری از بازدیدکنندگان اظهار می کنند: با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به سایر خودروسازان برای ثبت نام به نمایندگی های ایران خودرو مراجعه می کنیم. با توجه به کیفیت محصول و خدمات پس از فروش مناسب خرید از ایران خودرو برایمان اولویت  دارد.

رضا جوان25 ساله ای پشت فرمان دناپلاس نشسته و آن را امتحان می کند. او دناپلاس را باظاهری مدرن و به روز، محصولی موفق در بازار می داند و می گوید: نصب گیربکس اتوماتیک آن را تبدیل به خودرویی بی نظیر در میان رقبا می کند.

جوان دیگری نیز از طرفداران سمند است. او سمند را اسب تیزپا و با قدرتی توصیف می کند و می گوید: سمند از نظر من خودروی جاده است. استحکام و دوام آن اطمینان زیادی به راننده برای یک سفر ایمن می دهد.

مليكا عسگري که کودک دوساله ای را در آغوش دارد از علاقه به محصولات ایران خودرو به عنوان برند ملی و ایرانی می گوید: امیدارم ایران خودرو به قدری توسعه یابد که فرزندم هرگز فکر خرید خودروی خارجی را نداشته باشد و مشتری ایران خودرو باشد. 

عبداللهي ،مرد میان سالی که در کنار خودروی سورن ایستاده و نظاره گر این محصول است می گوید: خیابان های شهر و میزان سهم بالای محصولات ایران خودرو در بازار مشهد نشان می دهد که مردم اعتماد بیشتری به محصولات ایران خودرو دارند. وی ادامه می دهد: قطعات یدکی به وفور یافت می شود و نگرانی برای مشتریان برای استفاده از خدمات پس از فروش نیز وجود ندارد.

بازدیدکننده دیگری که درحال مذاکره با نمایندگی ایران خودرو برای نام نویسی خودرو است معتقد است روش های متنوعی که ایران خودرو برای فروش اعلام کرده، قیمت بازار را کاهش داده است. وی ادامه می دهد: اگر این مسیر ادامه داشته باشد حتما گرانی هایی که در بازار وجود دارد کنترل خواهد شد.