:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
بیمه مارکت، یک همراه خوب برای کارگزاران و نمایندگان

بيمه ماركت براي رشد ضريب نفوذ به كمك صنعت بيمه آمد

حضور اساتید بزرگ صنعت بیمه جهت اشتراک گذاری آموزش های خود به صورت رایگان برای اولین بار اتفاق افتاد.
کد خبر: ۱۱۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱


اقتصادگردانکارشناسان صنعت بیمه بر این باورند با توجه به توسعه فناوری های نوین، آینده این صنعت در ایران در گرو توسعه بیمه نامه های الکترونیکی و بهره گیری از خدمات فناوری های ارتباطی و اطلاعای برای تسهیل امور بیمه گری است. سیستم های فناوری اطلاعات از دهه پنجاه ميلادي تا امروز به کمک صنعت بیمه آمده اند و بخشی از دستاوردهای این صنعت به ارتقای فن آوری و عملیات نرم افزاری شرکت های بیمه ای بستگی دارد
به دنبال هدف گزاري ضريب نفوذ بيمه  7 درصدي در برنامه پنج ساله ششم محصول بیمه مارکت به عنوان یک همراه خوب برای کارگزاران و نمایندگان بیمه معرفي شده است
در شرايطي كه مشتریان صنعت بیمه همان هایی هستند که از خدمات دیجیتالی بانک ها و شبکه های ارتباطی استفاده می کنند بنابراین همین توقعات را از صنعت بیمه نیز دارند. و صنعت بیمه باید در این مسیر قدم های بلندتری بردارد و نگاهی تازه به کسب و کار خود داشته باشد وگرنه از قافله اقتصاد جا می ماند.
كارشناسان معتقدند کاهش سود شرکت های بیمه ای را نشانه کهنگی سیستم های بیمه ای است و  مدل کسب و کار سنتی محکوم به نابودی است و راهی جز مجهز شدن به فناوری وجود ندارد. بنابراين ضرورت تکمیل زیرساخت ها از سوی  ارايه كنندگان خدمات ضروري به نظر مي رسد  زيرا فناوری به محصولات بیمه ای عمق می دهد و عملیات بیمه گری را تسهیل می کند.
البته در شراطي كه محصول بیمه ای به طول معمول جذاب نیست بلکه یک اضطرار است و به همین دلیل باید در طراحی و عرضه آن از همه ابزارهای ممکن استفاده کنیم. صنعت بیمه باید نیازهای خود را برای شرکت های نرم افزاری تبیین کند تا متناسب با این نیازها محصولات نهایی خود را آماده کنند.
با افزایش تعداد کارگزاران بیمه و وجود نمایندگی‌های متعدد در سراسر شهر، معرفی و فروش خدمات بیمه به کاری سخت و البته مهم تبدیل شده است. جذب مشتری، تحلیل و بررسی سرویس های احتمالی مورد نیاز آن و متقاعد ساختنش به خرید یک محصول کارهای دشواری هستند که نیازمند آموزش و بهبود روابط میباشد. بیمه مارکت، اپلیکیشنی که با ارائه محتواهای رایگان مختلف میتواند کمک زیادی در رابطه با جذب و وفادارسازی مشتری به شما کند.
با افزایش تعداد کارگزاران بیمه و وجود نمایندگی‌های متعدد در سراسر شهر، معرفی و فروش خدمات بیمه به کاری سخت و البته مهم تبدیل شده است و جذب مشتری، تحلیل و بررسی سرویس های احتمالی مورد نیاز آن و متقاعد ساختنش به خرید یک محصول کارهای دشواری هستند که نیازمند آموزش و بهبود روابط میباشد و در چنين شرايطي بیمه مارکت، اپلیکیشنی که با ارائه محتواهای رایگان مختلف میتواند کمک زیادی در رابطه با جذب و وفادارسازی مشتری به شما کند.

استارتاپ بیمه مارکت و خدمات آنلاین آن به کارگزاران و نمایندگان
به طور کلی اپلیکیشن 3 دسته خدمت به كابران ارائه میدهد :
1-خدمات آموزشی
2-خدمات تبلیغاتی
3-خدمات ابزار های آنلاین
این اپلیکیشن به لطف طراحی خاص و محتوای ارزشمندی که در خود جای داده است میتوانید یک مرجع آموزشی خوب برای شما باشد و به صورت هدفمند بر روی فروشتان تاثیر گذار باشد. استارتاپ بیمه مارکت در رسانه کافه بازار داراری بیشتر کاربر و نصب در بین اپلیکیشن های مرتبط میباشد.

حضور اساتید بزرگ صنعت بیمه جهت اشتراک گذاری آموزش های خود به صورت رایگان برای اولین بار
اتفاق افتاد:

برای اولین بار اساتید بزرگ بیمه در استارتاپ بیمه مارکت یک صفحه شخصی خواهند داشت که در این صفحه به اشتراک گذاری مطالب آموزشی مختلف میپردازند.
کاربران نیز میتوانند به پرسش و پاسخ با اساتید بیمه بپردازند و این در نوع خود یک ایده بسیار عالی جهت
رفع مشکل آموزش در سرتا سر ایران میباشد.

در سال های نخستین فعالیت دیجیتالی در شرکت های بیمه اشکالات بسیاری وجود داشت که خوشبختانه اکنون ضریب اشتباه کمتر شده است و با بهبود این وضعیت، شاهد شرایط بهتری برای صنعت بیمه خواهیم بود.
با توجه به ضرورت آشنایی کامل کاربران صنعت بیمه با فضای دیجیتال  بايد توجه داشت كه عرضه محصولات الكترونيكي و ايجاد فضای رقابتی بین شرکت های فن آوری که نرم افزارهای متناسب را در اختیار صنعت بیمه قرار می دهند، به نفع بیمه گران است و تنوع و کیفیت محصولات را افزایش خواهد داد.