:
كمينه:۱۳.۷۳°
بیشینه:۱۵.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
مجمع عمومی عادی سالیانه سهام ایران خودرو

ارایه گزارش عملکرد هیات مدیره ایران خودرو به صاحبان سهام

گزارش عملکرد هیات مدیره شرکت ایران خودرو منتهی به 29 اسفند ماه سال 96 به صاحبان سهام این شرکت ارایه شد
کد خبر: ۱۱۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
اقتصاد گردان - به گزارش ایکوپرس مجمع عمومی عادی سالیانه سهام ایران خودرو به ریاست فیض بخش تشکیل شد.در آغاز مجمع گزارش عملکرد هیات مدیره ایران خودرو ارایه شد.


مجمع عمومي عادي سالانه صاحبان سهام ايران خودرو براي سال مالي منتهي به 29 اسفند 96با بيش از 84 درصد سهامداران اين شركت در محل سالن اجتماعات ساپكو آغاز شد.

به گزارش ايكو پرس، مجمع عمومي صاحبان سهام ايران خودرو به رياست محمدرضا فيض بخش و با دستور جلسه استماع گزارش عملكرد هيات مديره و بازرس قانوني ، تصويب صورت هاي مالي سال منتها به 29/12/96 ، انتخاب حسابرس و بازرس قانوني و انتخاب روزنامه كثيرالانتشار آغاز شد.


بهاره سلخي دبير مجمع و علي عسگري و علي شيخي به عنوان ناظرين مجمع و نماينده سازمان بورس و اوراق بهادر و حسابرسي در جايگاه حضور داشتند.

بخشی از گزارش عملکرد ایران خودرو به شرح زیر است:

آغاز طراحي و توليد محصولات جديد برمبناي تفاهم نامه 10 جانبه بين المللي طراحي و توليد پلتفرم اختصاصي ايران خودرو از موفقيت هاي ايران خودرو در سال 96  است و با اجراي اين قرارداد 23 واريات محصول در سگمنت هاي قيمتي و ابعادي مختلف با برند ايران خودرو به توليد خواهد رسيد.

عرضه محصولات جديد


عرضه 6 محصول جديد به بازار از ديگر دستاوردهاي سال گذشته  ایران خودرو است. تيراژ توليد سال گذشته از 711هزار دستگاه عبور كرد كه بالاترين عدد پس از سال 90 به شمار مي رود.


ارتقاي كيفي محصولات


ارتقاي كيفيت در محصولات توليدي و افزايش ستاره هاي كيفيت نمودي از تلاش هاي بي وقفه در مجموعه ايران خودرو است. برخي محصولات در نخستين ارزيابي خود موفق به كسب چهار ستاره كيفيت شده اند كه افزايش رضايت مشتريان را به همراه داشته است. در كنار ارتقاي كيفيت محصولات، افزايش كيفيت خدمات پس از فروش و كسب رتبه هاي برتر در اين حوزه نشان از بهبود در زنجيره توليد و خدمات ايران خودرو است.


توسعه صادرات


در سال گذشته صادرات خودرو نيز نسبت به سال 95 افزايش يافته و از دوهزار و 803 دستگاه به حدود3 هزار دستگاه در سال 96 رسيده است. ارزش صادرات قطعه نيز از دوهزار و 303 يورو به سه هزار و 757 يورو در سال 96 افزايش يافته است.كسب مجوز براي ورود محصولات به كشورهاي حاشيه خليج فارس به عنوان ديگر دستاوردهاي صادراتي این شرکت است و با احياي سايت بلاروس نيز در توسعه و افزايش سهم بازار در كشورهاي مشترك المنافع گام موثري برداشته شده است.

راه اندازی سایت کرمانشاه

افتتاح سايت توليدي ايران خودرو در كرمانشاه عاملي در توسعه اجتماعي مناطق مختلف  است .اين سايت با ظرفيت توليد 30 هزار دستگاه خودرو در سال، فرصت هاي شغلي متنوعي را براي جوانان منطقه كرمانشاه ايجاد كرد.