:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۱.۷۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد:

نمایشگاه الکامپ اگر پر مخاطب است نباید در پایتخت برگزار شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: نمایشگاه الکامپ( رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور) که مقرر شده است تا 6 مرداد ماه در تهران برگزار شود اگر پرمخاطب باشد نباید در تهران برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
اقتصادگردان- محسن هاشمی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران و ترافیک ناشی از برگزاری این نمایشگاه در شهر تهران گفت: اینطور نبوده که ما نسبت به برگزاری این نمایشگاه اقدامی نکرده باشیم. سه ماه پیش با وزارت مربوطه مکاتبه کردم و اعلام کردم که نمایشگاه‌هایی با این وسعت بالا به دلیل مسائل تحریمی امروز انجام نمی‌شود. وضعیت اقتصادی کشور در رکود است و باید از شرکت‌های داخلی حمایت کنیم.

وی افزود: آنچه که اعلام کردند این بود که اینگونه نمایشگاه‌ها به دلیل مسائل اقتصادی پر مخاطب نخواهد بود. لذا برای حمایت از شرکت‌های داخلی باید این نمایشگاه‌ها برگزار شود.

هاشمی تاکید کرد: در گذشته نیز بحث بر سر این موضوع بود که اگر نمایشگاهی پر مخاطب نبود و وسعت کمی داشت می‌تواند در داخل شهر تهران برگزار شود اما اگر پرمخاطب باشد نباید در داخل شهر برگزار شود. لذا باید این موضوع بررسی شود و قطعا اگر این نمایشگاه پر مخاطب است نباید در داخل شهر تهران برگزار شود.