:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

اعلام برنامه قطع احتمالی برق شهر تهران برای امروز

برنامه روزانه قطع برق تهران برای ۳۰ تیر منتشر و محل قطعی‌های برق به صورت جدول مشخص شده تا شهروندان تهرانی با سهولت بتوانند از قطعی یا عدم‌قطعی برق در محل زندگی خود مطلع شوند.
کد خبر: ۱۱۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
اقتصادگردان- شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با توجه به استمرار هوای گرم و افزایش بی‌سابقه مصرف انرژی برق و نیز محدودیت منابع تولید انرژی، صنعت برق ضمن عذرخواهی ناگزیر به پیش‌بینی اعمال محدودیت بار در شبکه‌های توزیع برق شهر تهران است.

بر همین اساس به اطلاع می رساند این شرکت به منظور سهولت دسترسی مشترکان به جدول زمانبندی محدودیت احتمالی بار تا پایان اجرای این طرح، نسبت به گروه‌بندی مناطق در پنج دسته بر اساس ساعت زمانی مشخص اقدام کرده است.

مشترکان می‌توانند با مراجعه به جدول و بر اساس منطقه برق و آدرس محل سکونت خود، گروه‌بندی خود را مشخص و از زمان‌بندی احتمالی اعمال محدودیت اطلاع حاصل کنند و لازم به ذکر است که گروه‌های اعلام شده تا اطلاع بعدی ثابت است.

جدول قطعی برق تهران (۳۰ تیرماه ۹۷)-دانلود کنید

طبق گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، اوج مصرف برق در روز گذشته، جمعه (۲۹ تیر) به میزان ۵۰ هزار و ۶۶۲ مگاوات گزارش شد که در سال گذشته در همین زمان اوج مصرف ۴۸ هزار و ۵۴۱ مگاوات بوده است.

همچنین میزان مصرف برق صنایع در روز گذشته سه هزار و ۹۶۰ مگاوات بوده که در مقایسه با روز پنج شنبه که میزان آن چهار هزار و ۳۰۹ مگاوات ثبت شده، مصرف برق این بخش قدری کاهش داشته است.

با توجه به تداوم هوای گرم و افزایش دمای هوا در روزهای آتی، ضروری است که مشترکان در مصرف برق بخش خانگی حداکثر صرفه‌جویی را به عمل آورده و در ساعات پیک از به‌ کارگیری لوازم برقی پُرمصرف اجتناب کنند.