:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

ثبت‌نام در مسابقه کدنویسی مبهم آغاز شد

ثبت نام در مسابقه کد نویسی مبهم (Spaghetti contest) از سوی دانشگاه شریف آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
اقتصادگردان- مسابقه کدنویسی مبهم (Spaghetti contest) در تاریخ 7 شهریورماه امسال به همت باشگاه کسب‌وکار دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

در این مسابقات هر تیم برای شرکت در رویداد باید به ناخواناترین شکل ممکن، برنامه‌ای به زبان C++ بنویسد که با هر بار اجرا شدن، رشته‌ای معین به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند. البته این رشته باید همواره ثابت باشد، نه آنکه در هر بار اجرا رشته‌ای متفاوت چاپ کند و یا اینکه با انتقال به کامپیوتری دیگر، خروجی متفاوتی بدهد.

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقات، 25 مرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام خواهد بود.

از جمله مزایای شرکت در مسابقات برای برنامه‌نویسان می‌توان به "یادگیری"، "تمرین"، "بررسی کدهای مختلف، نوشتن کد جدید و ارتباط مستمر با تیم داوری کهباعث افزایش سطح علمی و مهارت افراد می‌شود"، "ارسال کدهای مبهم برای تیم داوری، مشاوره و گرفتن تایید که فرصتی را برای محک زدن توانایی افراد فراهم می‌آورد"، "رقابت" و "استخدام در شرکت‌های معتبر" اشاره کرد.

پس از برگزاری مسابقات، برای تیم‌های برتر امکان استخدام در شرکت‌های معتبر فعال در حوزه فناوری اطلاعات که از برگزاری این رویداد حمایت کرده‌اند، وجود دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع از روند برگزاری مسابقه، قوانین و مقررات و ثبت نام به وب‌سایت http://spaghetticontest.ir مراجعه کنند.