:
كمينه:۱۴.۹۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
معاون هماهنگ‌کننده امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس:

خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای کمک به بانوان سرپرست خانوار قابل تقدیر است

معاون هماهنگ‌کننده امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای کمک به بانوان سرپرست خانوار تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
اقتصادگردان- بنابر اعلام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مختاری مدیر شعب استان فارس ضمن ارائه گزارش در خصوص عملکرد بانک در حوزه‌های مختلف گفت: تمام فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با نیت کمک به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت برنامه‌ریزی و طرح‌های بانک نیز در راستای برقراری عدالت اجتماعی طراحی شده است؛ بنابراین حمایت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی از این بانک موجب تقویت توان بانک در پرداخت تسهیلات و حمایت از نیازمندان خواهد شد.

در ادامه رحمانی، معاون هماهنگ‌کننده امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد بانک در استان فارس به ویژه در زمینه پرداخت تسهیلات به بانوان سرپرست خانوار گفت: همه مسئولان و مدیران استانداری بر این باورند که حمایت از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حمایت از مستضعفین است و امیدواریم با همکاری‌های متقابل هم تمامی کارکنان استانداری و هم مردم بتوانند از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیش از پیش بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس تاکنون ۱۵۱۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به بانوان سرپرست خانوار سراسر استان پرداخت کرده است.