:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

حضور فعال بانک رفاه در کنفرانس ملی فرصت‌ها و چالش‌های هوشمندسازی

بانک رفاه کارگران در راستای اهداف و سیاست‌های کلان خود و همچنین توسعه فعالیت‌های حوزه پدافند غیر عامل، در کنفرانس ملی فرصت‌ها و چالش‌های هوشمندسازی حضور فعال و اثربخش داشت.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
اقتصادگردان- بنابر اعلام بانک رفاه کارگران، در این کنفرانس که با شعار «هوشمندسازی امن با محصولات بومی» و با هدف بررسی فرصت‌ها و چالش‌های جهانی هوشمندسازی، راهکارهای توسعه امن آن با محصولات و راهکارهای بومی با مشارکت و حمایت بانک رفاه کارگران برگزار شد، موضوعاتی از قبیل چالش‌های توسعه فناوری‌های نوین هوشمندسازی، شهر هوشمند، دولت هوشمند، سلامت هوشمند و پدافند سایبری در سامانه‌های هوشمند در آن به بحث و بررسی گذاشته شد.

این کنفرانس در راستای سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و شورای عالی اداری ابلاغی ریاست‌جمهور و هیات دولت مبنی بر تحقق و استقرار دولت الکترونیک تا پایان دولت دوازدهم و ابلاغیه‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور مبنی بر توسعه پدافند سایبری و استفاده از محصولات بومی در زیرساخت‌های سایبری برگزار شد.

همچنین با توجه به ضرورت آشنایی با محصولات و راهکارهای بومی هوشمندسازی، همزمان با برگزاری کنفرانس نمایشگاهی با حضور شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات و خدمات هوشمندسازی صورت گرفت.

کنفرانس ملی فرصت‌ها و چالش‌های هوشمندسازی در تاریخ ۲۴ و ۲۵ تیرماه سال جاری در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار شد.