:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

اهدای تندیس طلایی روز ملی صنعت و معدن به شرکت صنایع پویان طب هگمتانه

تندیس طلایی روز ملی صنعت و معدن توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در مراسم گرامیداشت اين مناسبت به شرکت صنایع پویان طب هگمتانه که با تامین مالی بانک صنعت و معدن به اجرا درآمده است، اهدا گرديد.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
اقتصادگردان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، شرکت فوق به عنوان شرکت برتر در صنایع برق و الکترونیک سال 1396 انتخاب و با اهدای تندیس مورد تقدیر قرار گرفت.
اختر عظیمی مدیرعامل شرکت صنایع پویان طب هگمتانه در نامه ای خطاب به علی اشرف افخمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک صنعت و معدن از حمایت ها و همکاری مجدانه و صادقانه این بانک در به انجام رساندن این طرح و كسب موفقيت هاي ياد شده قدردانی کرد.
در بخشی از نامه ياد شده آمده است : اینجانب وظیفه خود می دانم که به نمایندگی از طرف مدیران و کارکنان شرکت صنایع پویان طب هگمتانه، مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را از همکاری مجدانه و صادقانه جنابعالی و تمامی همکاران شما در مجموعه تحت امر اعلام نموده و از درگاه خداوند موفقیت روزافزون را برای شما مسئلت نمایم.
بی شک اگر این همیاری از طرف جنابعالی نبود، انجام این طرح و به سرانجام رساندن آن مقدور نبود. به امید آن که هر روز شاهد موفقیت کشور عزیزمان، ایران، در عرصه های گوناگون باشیم.