:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

صدور ماهانه نیم میلیون «سپهر کارت» جدید در شعب بانک صادرات ایران

​بانک صادرات ایران ماهانه نیم میلیون سپهر کارت جدید برای مشتریان صادر می کند.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
اقتصادگردان- به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مجموع تعداد کارت‌های صادره بانک صادرات ایران با توجه به گستردگی شعب و ارائه خدمات متنوع بانکی در حال افزایش است و این روند تنها برای کارت‌های سپهری که قابلیت اتصال به همه حساب‌های سپهری و دریافت خدمات متنوع بانکی را دارد با تقاضای متوسط ٥٠٠ هزار عددی در هر ماه روبه‌رو است.
بنابر این گزارش، سپهر کارت‌های صادرشده توسط بانک صادرات ایران در اسفندماه ٩٦ بالغ بر ٥٦٤ هزار، در اردیبهشت‌ماه ٩٧ بیش از  ٥١٤ هزار و در خردادماه ٩٧ بیش از ٤٦٠ هزار عدد بوده که مجموع آن‌ها از ابتدای اسفند ماه ٩٦ تا پایان خرداد ٩٧ به یک میلیون و ٥٣٩ هزار عدد رسیده است.
طی همین ماه‌ها بیش از ٩٤٠ هزار انواع بن‌کارت و کارت هدیه توسط شعب این بانک صادر شده و به طور کلی از ابتدای اسفند ماه ٩٦ تا پایان خرداد، بالغ بر٢ میلیون و ٤٧٨ هزار انواع کارت‌های بانکی توسط این بانک صادر و در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
بنابر این گزارش، تعداد کل کارت‌های سپهری فعال بانک صادرات ایران در پایان خردادماه ٩٧، معادل ٢٤ میلیون و ٥٥٨ هزار عدد است. بانک صادرات ایران با صدور و ارائه بیش از ٧٢ میلیون کارت الکترونیکی مبتنی بر خدمات بانکی به متقاضیان، رتبه نخست شبکه بانکی کشور را از این منظر به خود اختصاص داده است.
این بانک با بیش از ٦٦٥ هزار پایانه فروش، نزدیک به ٥١٤٠ خودپرداز و  ٣٠٠٠ شعبه و باجه فعال در داخل کشور، دارای گسترده‌ترین شبکه ارائه دهنده خدمات بانکی است.