:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
شش محصول ايران خودرو چهارستاره كيفي دريافت كردند

پژو 2008، سوزوکی گراند ویتارا، پژو207 و پژو207 اتوماتیک، تندر90 پلاس و تندر90 پلاس اتوماتیک چهار ستاره گرفتند

براساس نتايج منتشر شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران شش محصول ایران خودرو با چهار ستاره كيفي بالاترين سطح كيفي موجود در محصولات ساخت داخل را از آن خود کردند.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
اقتصاد گردان - به گزارش ایکو پرس، برمبناي نتايج ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در دو بخش كيفيت ظاهري و عملكردي، شش محصول ايران خودرو با چهار ستاره کیفی سبد محصولات ایران خودرو را به لحاظ کیفی ارتقا دادند، بطوری که در گروه قیمتی بیش از یک هزار میلیون ریال پژو 2008 و سوزوکی گراند ویتارا  و در رده قیمتی 250 میلیون تا 500 میلیون ریالی پژو207 و پژو207 اتوماتیک، تندر90 پلاس و تندر90 پلاس اتوماتیک چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند
همچنين درآخرين  ارزيابي شركت بازررسي، كيفيت و استاندارد ايران، وانت تندر90، هايما اس5، رانا، دنا پلاس، 206 و 206 اس دي از محصولات توليدي ايران خودرو سه ستاره كيفي را به دست آوردند.
این گزارش نشان می دهد که روند ارتقاي ستاره كيفيت محصولات ايران خودرو از سال 94 تا 97 حكايت از افزايش سطح كيفي محصولات و در نهايت افزايش ستاره هاي كيفيت را دارد و گروه صنعتي ايران خودرو با اجراي پروژه هاي كيفيت در زنجيره ارزش توليد محصولات، توانسته نتايج ارزشمندي كسب كرده و جايگاه محصولات خود نزد مشتريان و جامعه را ارتقا دهد.
گفتنی است درحال حاضر نزديك به 65 درصد از محصولات ايران خودرو داراي سطح كيفيت 3 و 4 ستاره هستند و هيچ يك از محصولات سواري این شرکت در سطح كيفي تك ستاره نيستند.
اين شركت با دارا بودن 6 محصول چهار ستاره، 6 محصول سه ستاره و 6 محصول دو ستاره در ميان خودروسازان داخلي از نظر كيفيت محصول سرآمد است.