:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

اعلام زمان برگزاری مجمع بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
اقتصادگردان- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بانک خاورمیانه که با نماد «وخاور» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه ایی در سامانه کدال، اعلام شد.

بر اساس این گزارش، بانک خاورمیانه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام خود را روز چهارشنبه ۲۷ تیر ماه ۹۷ برگزار می کند.

افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک خاورمیانه ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۷ تیر ماه ۹۷ به نشانی تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت)، پلاک ۱۷۵، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، طبقه ۱۰ مراجعه کنند.

دستور جلسه  مجمع

لازم به ذکر است، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تصویب صورت های مالی، استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد، دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک خاورمیانه اعلام شده است.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک خاورمیانه که با نماد «وخاور» در بازار دوم بورس فعال است باز و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد.

همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت ۵.۰۱ مرتبه و «EPS»  آن نیز ۴۰۹ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

بر اساس گزارش ایبِنا، ۳ سهامدار عمده بانک خاورمیانه، شامل «سهامدار حقیقی با ۱۲.۴۴ درصد، توسعه مالی مهرآیندگان با ۲.۲۷۰ درصد و سرمایه گذاری پارس توشه با ۱.۵۰۰ درصد» است.