:
كمينه:۱۶.۷۹°
بیشینه:۱۹.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

برگزاری مجمع عمومی عادی بانک مشترک ایران - ونزوئلا

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) صاحبان سهام بانک مشترک ایران- ونزوئلا پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی با حضور صاحبان سهام این بانک در روز شنبه ۱۶ تیرماه ۹۷ برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
اقتصادگردان- به نقل از روابط عمومی بنک ایران - ونزوئلا، در این جلسه پس از ارایه گزارش فعالیت های بانک طی سال مالی ۱۳۹۶ توسط آقای داوود بنایی مدیر عامل و همچنین استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، مربوط به دوره مالی یاد شده که بر مبنای نمونه بانک مرکزی منطبق بر استاندارد جهانی گزارشگری مالی بین المللی (IFRS) تهیه شده بود، به تصویب اعضای مجمع عمومی رسید.

در این جلسه مدیر عامل بانک مشترک ایران -ونزوئلا، ضمن اشاره به فهرست اهم اقدامات انجام شده و همچنین عناوین برنامه های عملیاتی در دست اجرای، سال مالی ۱۳۹۷ را سال حضور فعال در عرصه بانکداری نوین دانست و اظهار امیدواری نمود که بانک با استعانت از خداوند متعال  نقش موثرتری در نظام بانکی کشور  ایفا کند.

وی همچنین با اعلام اینکه بانک مشترک، علیرغم فراز و فرودهای نظام بانکی کشور در سال ۹۶، با توسعه فعالیت های خود موفق به افزایش سود عملیاتی حاصله نسبت به سال قبل شده و نسبت به افزایش روند سودآوری و بهبود سایر شاخص های عملیاتی و مالی بانک و افزایش فزاینده بانکداری الکترونیک در سال جاری نیز ابراز امیدواری نمود.

آقای بنایی در پایان از عملکرد مشتریان محترم و اعتماد آنها نسبت به بانک تجلیل کرده و از حمایت های صاحبان سهام و تلاش های هیات مدیره، مدیران و کارکنان تشکر و قدردانی به عمل آورد. در پایان رییس مجمع ضمن قدردانی از زحمات اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان بانک مشترک ایران - ونزوئلا قدردانی نموده و مجمع موسسه حسابرسی بیات رایان به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی بانک برای سال مالی ۱۳۹۷ انتخاب و روزنامه کثیر الانتشار دنیای اقتصاد نیز جهت درج آگهی بانک تعیین شد.